ბათუმის მერია წელს ახალ კონკურსს – „განდაგანას“ ჩაატარებს და ქალაქის ბიუჯეტიდან 105 ათას ლარს დახარჯავს. ამ თანხით ბათუმის კულტურის ცენტრმა კონკურსის ორგანიზებაზე ტენდერი 27 თებერვალს გამოაცხადა.
სატენდერო კომისიის ოქმში აღნიშნულია, რომ ტენდერის გამოცხადებამდე ღონისძიების ჩასატარებლად საჭირო სავარაუდო ფასის დასადგენად ჩატარდა ბაზრის კვლევაც.
ახალი კორონავირუსის გავრცელების პრევენციის მიზნით, უწყებათაშორისმა საბჭომ თვითმმართველობებს მისცა რეკომენდაცია, საზოგადოებრივი თავშეყრის ადგილებში ხალხმრავალი ღონისძიებების გაუქმების შესახებ. ბათუმის მერიის პრესსამსახურის ინფორმაციით, მათ 2 მარტიდან ყველა საჯარო ღონისძიება, კორონავირუსის პრევენციის გამო, 16 მარტამდე გადადეს. რაც შეეხება აღნიშნულ კონკურსს და ფესტივალს, მერიაში განაცხადეს, რომ მისი ჩატარება დაგეგმილია აპრილში, ამიტომ, ამ ეტაპზე სატენდერო პროცედურები ჩვეულებრივ გაგრძელდება.
ბაზრის კვლევის ეტაპზე კონკურსის კალენდარი შემდეგნაირად იყო გაწერილი: პრეპროდაქშენი, სარეკლამო კამპანია – 5-15 მარტი; კასტინგი – 16-20 მარტი; ნახევარფინალი – 23-24 მარტი; პროდაქშენი – 25 მარტი-24 აპრილი და ფინალი – გალა კონცერტი, 25 აპრილი. ფინალის ჩატარების გარდა, ყველა დღე, ტენდერის შემდეგ დაზუსტდება.
კონკურს „განდაგანას“ ფინალი 2020 წლის 25 აპრილს ჩატარდება, დიზაინის ყველა პუნქტი და კონკურსის მართვა შეთანხმებული უნდა იყოს კულტურის ცენტრთან.
პირობის მიხედვით: ტენდერში გამარჯვებულთან ხელშეკრულების გაფორმების შემდეგ დაიგეგმება შესარჩევი ტურების დღეები და ნახევარფინალის ჩატარების დრო. ჟიურის წევრთა რაოდენობა და სიითი შემადგენლობა კი, განისაზღვრება ბათუმის მერის ბრძანებით.
განსაზღვრულია ჟიურის წევრებისა და მუსიკოსების სახელფასო ოდენობები, რაზეც გამარჯვებულმა მიმწოდებელმა პროექტის დასრულების შემდგომ უნდა წარადგინოს მათთან გაფორმებული ხელშეკრულებები. ჟიური 8-კაციანი, თითოეულის ხელფასი კი – 1250 ლარი იქნება. დაქირავებული იქნება ასევე 4 მუსიკოსი. თითოეულ მუსიკოსს 1250 ლარს გადაუხდიან.
„ქართული ცეკვის სახალხო კონკურსის „განდაგანას“ ორგანიზებაზე გამოცხადებულ ტენდერში გამარჯვებულმა უნდა უზრუნველყოს საკონკურსო თემატიკის ბრენდინგის შემუშავება, მთლიან პროცესში ჩართული დიზაინერი/ებით უზრუნველყოფა პროექტის დაწყებიდან დასრულებამდე“.
დეტალურად, თუ რა ევალება ტენდერში გამარჯვებულს, ნახეთ აქ:
1.საკონკურსო თემატიკის ბრენდინგის შემუშავება, მთლიან პროცესში ჩართული დიზაინერი/ებით უზრუნველყოფა პროექტის დაწყებიდან დასრულებამდე;
2. კონკურსის ლოგოს დიზაინის შემუშავება;
3. სარეკლამო ვიდეო და აუდიორგოლის დამზადება – რგოლის ტიპი: ვიდეოგადაღება, ხანგრძლივობა 30 წმ;
4. ფესტივალის მაისურების დიზაინი და ბეჭდვა (ზომები დამკვეთთან შეთანხმებით);
5. ფესტივალის ვებგვერდის შექმნა, სადაც შესაძლებელი იქნება აპლიკაციის შევსება, ვიდეო და აუდიომასალის ატვირთვა, დომენისა და ჰოსტინგის შეძენა და პროექტის განმავლობაში ვებგვერდის მართვა – დიზაინი, დამკვეთთან შეთანხმებით;
6. ჟიურისთვის ქულათა რეესტრის ფორმის შემუშავება და შესაბამისი ჟურნალების ბეჭდვა;
7. ჟიურსისთვის 10-ბალიანი თვლის შეფასების დაფები;
8. მონაწილეების ნომრების ბეჭდვა – სტიკერის ზომა ა5;
9. ბრენდინგ ბანერები შესარჩევი ეტაპისთვის – სცენის ბანერი 12*6მ, გვერდითა ბანერები 4 ცალი 1,5*3მ სადგამით. შესასვლელის ბანერები 1 ცალი 3.80*2.80მ სადგამით, შტენდერი 2.40 იანი 4 ცალი;
10. ლოგოს ფიგურის დამზადება ნახევარფინალში გადასული მონაწილეებისთვის – დიზაინი და მასალა დამკვეთთან შეთანხმებით;
11. ლოგოს ფიგურის დამზადება ფინალში გადასული მონაწილეებისთვის – დიზაინი და მასალა დამკვეთთან შეთანხმებით;
12. მოსაწვევების ბეჭდვა ფინალისთვის და შესაბამისი რაოდენობის კონვერტებით უზრუნველყოფა;
13. გრან პრის დამზადება – ფესტივალის ლოგოს დიზაინით დამზადებული სპეციალური ჯილდო. პოსტამენტი ხის ან მეტალის 20x20x5სმ, ორგმინის ან რაიმე სხვა მასალის სფერო ან დისკი ფესტივალის ლოგოტიპით დიამეტრი 20სმ სისქე არანაკლებ 3 სმ დიზაინი დამკვეთთან შეთანხმებით;
14. სარეკლამო კამპანიის უზრუნველყოფა ინტერნეტ სივრცეში – სოციალურ ქსელებში ფესტივალის რეგისტრაცია და მართვა, პოსტების ბუსტი);
15. რეგისტრაციის სრული პროცესის ორგანიზება: პრინტერის და სკანერის უზრუნველყოფა მონაწილეების რეგისტრაციისთვის, სადაც ადგილზე რეგისტრაცია უნდა გაიარონ იმ ადამიანებმა, ვინც ვერ მოახერხა ონლიან რეგისტრაცია – მინიმუმ 500 ადამიანი;
16. სარეგისტრაციო მაგიდის უზრუნველყოფა და ფესტივალის ლოგოთი დაბრენდვა;
17. ჟიურის მაგიდის მოწყობა და შეფუთვა (კასტინგი და ფინალი, გათვლილი 9 კაცზე)
18. შესარჩევი ეტაპების დროს სკამებით (50 სკამი) და გახმოვანების ტექნიკით უზრუნველყოფა (ლეპტოპი);
19. ქულების დაჯამების ელექტრონული პროცესის ორგანიზება კონკურსის მიმდინარეობის დროს, პროექტორი, ეკრანი, საჭირო საკომუნიკაციო წყაროების უზრუნველყოფა;
20. მოწვეული ჟიურის წევრის (1 კაცი) თბილისიდან ტრანსპორტით მომსახურება (ორმხრივი გზა) და სასტუმროში განთავსება 3 ღამე (სასტუმრო ქალაქის ტერიტორიაზე);
21. განდაგანის კოსტიუმების შეკერვა (ქალის, კაცის, ბავშვის) ფინალსიტებისთვის – სავარაუდო რაოდენობა 40 (ნაკლები კოსტიუმების შეკერვის შემთხვევაში ანაზღაურდება ფაქტობრივად შეკერილი კოსტიუმების თანხა);
22. საფინალო შოუს მოწყობა – სცენის დეკორაცია და გასართობი შოუს წარმოდგენა, არტისტებით უზრუნველყოფა, დრამატული თეატრის იჯარა – საფინალო შოუს დაგეგმვა მოხდება დამკვეთთან მოლაპარაკების შედეგად;
23. ეკრანების ქირაობა – ეკრანები გამოიყენება დეკორაციის ნაწილად და გამოსახულება უნდა იყოს ერთმანეთთან შეერთებული, 3 სხვადასხვა ზომის – საერთო კვადრატულობა 70მ2 ეკრანის მოდელიდან გამომდინარე, 2 მცირე ეკრანზე უნდა გადიოდეს ფონი (ფონის უზრუნველყოფა) და ძირითად ეკრანზე ეთერი – იმ შემთხვევაში თუ სატელევიზიო პირდაპირი ეთერის უზრუნველყოფა ვერ მოხდა, 1 კამერით უზრუნველყოფა);
24. ჟიურის წევრების კვებით უზრუნველყოფა (8 ადამიანი დღეში ერთჯერ არაუმეტეს 7 დღისა) სავარაუდო მენიუ: იმერული ხაჭაპური, პიცა, ლობიანი, მჭადი, ყველი, ქათმის და
ღორის მწვადი, ფხალეულის ასორტი, ტყემალი/საწებელი, პური, გაზიანი სასმელები (ლიმონათი, ნაბეღლავი);
25. მონაწილეებისთვის წყლის, ჩაის და ყავის უზრუნველყოფა (190 გრამიანი ხსნადი ყავა 5 ბოთლი, 500 ბოთლი წყალი (0,5ლ), წყლის დისპენსერი და მისთვის განკუთვნილი 4 ბოცა
(20 ლტ.), 3 კგ. შაქარი, ერთჯერადი ჩაი 2 შეკვრა (100 ცალიანი), ერთჯდერადი ჭიქები და კოვზები, 500 ცალი (ასევე მომსახურე პირით უზრუნველყოფა);
26. უსაფრთხოება – 4 დაცვის წევრის უზრუნველყოფა შესარჩევი ტურების დროს, სავარაუდო დღეების რაოდენობა არაუმეტეს 7 დღისა, დღეების ზუსტი რაოდენობა გაირვევა რეგისტრაციის შემდეგ;
27. სარეკლამო კამპანიის უზრუნველყოფა ინტერნეტ სივრცეში 40 დღის განმავლობაში;
28. რეგისტრატორი (2 კაცი) (რეგისტრატორები პროექტში უნდა იყვნენ ჩართული პირველივე ეტაპიდან, მათი საკონტაქტო ინფორმაცია უნდა იყოს განთავსებული ონლაინ რეგისტრაციის პროცესში);
29. ფესტივალის კორდინატორი (5 კაცი) (სამუშაოს აღწერა: მონაწილეებთან კომუნიკაცია, მონაწილეების კორდინაცია ადგილზე);
30. ჟიურის მდივანი (უზრუნველყოფს ჟიურის შეხვედრების ორგანიზებას, ორგანიზაციული საკითხების აღსრულებას, საკონკურსო ოქმების შევსებას, მონაწილეთა შეფასებების შეყვანას ელექტრონულ ფორმაში);
31. სცენის მენეჯერი (მენეჯერი ვალდებულია უზრუნველყოს სცენაზე გამსვლელების ორგანიზება და კონტროლი);
32. საფინალო შოუს წამყვანი წამყვანი (2 კაცი);
33. ჟიურის წევრების შრომის ანაზღაურება (8 ადამიანი);
34. მუსიკოსების შრომის ანაზღაურება (4 ადამიანი);
35. 3 ვიდეოოპერატორი (კონკურსის ყველა ეტაპის გადაღების ორგანიზება);
36. 1 ფოტოგრაფი (კონკურსის ყველა ეტაპის გადაღების ორგანიზება და ნახევარ ფინალისტების ფოტო სესია);
37. 1 ჟურნალისტი (კონკურსის ყველა ეტაპზე მონაწილეებთან ინტერვიუს ჩაწერა);
38. გადაღებული მასალის მონტაჟი სხვადასხვა ეტაპებისთვის და საბოლოო კოლაჟისთვის
ტენდერში წინადადებების მიღება 7 მარტს დაიწყება და 9 მარტს დასრულდება.