პრეტენდენტმა უნდა უზრუნველყოს:
1.საკონკურსო თემატიკის ბრენდინგის შემუშავება, მთლიან პროცესში ჩართული დიზაინერი/ებით უზრუნველყოფა პროექტის დაწყებიდან დასრულებამდე;
2. კონკურსის ლოგოს დიზაინის შემუშავება;
3. სარეკლამო ვიდეო და აუდიორგოლის დამზადება – რგოლის ტიპი: ვიდეოგადაღება, ხანგრძლივობა 30 წმ;
4. ფესტივალის მაისურების დიზაინი და ბეჭდვა (ზომები დამკვეთთან შეთანხმებით);
5. ფესტივალის ვებგვერდის შექმნა, სადაც შესაძლებელი იქნება აპლიკაციის შევსება, ვიდეო და აუდიომასალის ატვირთვა, დომენისა და ჰოსტინგის შეძენა და პროექტის განმავლობაში ვებგვერდის მართვა – დიზაინი, დამკვეთთან შეთანხმებით;
6. ჟიურისთვის ქულათა რეესტრის ფორმის შემუშავება და შესაბამისი ჟურნალების ბეჭდვა;
7. ჟიურსისთვის 10-ბალიანი თვლის შეფასების დაფები;
8. მონაწილეების ნომრების ბეჭდვა – სტიკერის ზომა ა5;
9. ბრენდინგ ბანერები შესარჩევი ეტაპისთვის – სცენის ბანერი 12*6მ, გვერდითა ბანერები 4 ცალი 1,5*3მ სადგამით. შესასვლელის ბანერები 1 ცალი 3.80*2.80მ სადგამით, შტენდერი 2.40 იანი 4 ცალი;
10. ლოგოს ფიგურის დამზადება ნახევარფინალში გადასული მონაწილეებისთვის – დიზაინი და მასალა დამკვეთთან შეთანხმებით;
11. ლოგოს ფიგურის დამზადება ფინალში გადასული მონაწილეებისთვის – დიზაინი და მასალა დამკვეთთან შეთანხმებით;
12. მოსაწვევების ბეჭდვა ფინალისთვის და შესაბამისი რაოდენობის კონვერტებით უზრუნველყოფა;
13. გრან პრის დამზადება – ფესტივალის ლოგოს დიზაინით დამზადებული სპეციალური ჯილდო. პოსტამენტი ხის ან მეტალის 20x20x5სმ, ორგმინის ან რაიმე სხვა მასალის სფერო ან დისკი ფესტივალის ლოგოტიპით დიამეტრი 20სმ სისქე არანაკლებ 3 სმ დიზაინი დამკვეთთან შეთანხმებით;
14. სარეკლამო კამპანიის უზრუნველყოფა ინტერნეტ სივრცეში – სოციალურ ქსელებში ფესტივალის რეგისტრაცია და მართვა, პოსტების ბუსტი);
15. რეგისტრაციის სრული პროცესის ორგანიზება: პრინტერის და სკანერის უზრუნველყოფა მონაწილეების რეგისტრაციისთვის, სადაც ადგილზე რეგისტრაცია უნდა გაიარონ იმ ადამიანებმა, ვინც ვერ მოახერხა ონლიან რეგისტრაცია – მინიმუმ 500 ადამიანი;
16. სარეგისტრაციო მაგიდის უზრუნველყოფა და ფესტივალის ლოგოთი დაბრენდვა;
17. ჟიურის მაგიდის მოწყობა და შეფუთვა (კასტინგი და ფინალი, გათვლილი 9 კაცზე)
18. შესარჩევი ეტაპების დროს სკამებით (50 სკამი) და გახმოვანების ტექნიკით უზრუნველყოფა (ლეპტოპი);
19. ქულების დაჯამების ელექტრონული პროცესის ორგანიზება კონკურსის მიმდინარეობის დროს, პროექტორი, ეკრანი, საჭირო საკომუნიკაციო წყაროების უზრუნველყოფა;
20. მოწვეული ჟიურის წევრის (1 კაცი) თბილისიდან ტრანსპორტით მომსახურება (ორმხრივი გზა) და სასტუმროში განთავსება 3 ღამე (სასტუმრო ქალაქის ტერიტორიაზე);
21. განდაგანის კოსტიუმების შეკერვა (ქალის, კაცის, ბავშვის) ფინალსიტებისთვის – სავარაუდო რაოდენობა 40 (ნაკლები კოსტიუმების შეკერვის შემთხვევაში ანაზღაურდება ფაქტობრივად შეკერილი კოსტიუმების თანხა);
22. საფინალო შოუს მოწყობა – სცენის დეკორაცია და გასართობი შოუს წარმოდგენა, არტისტებით უზრუნველყოფა, დრამატული თეატრის იჯარა – საფინალო შოუს დაგეგმვა მოხდება დამკვეთთან მოლაპარაკების შედეგად;
23. ეკრანების ქირაობა – ეკრანები გამოიყენება დეკორაციის ნაწილად და გამოსახულება უნდა იყოს ერთმანეთთან შეერთებული, 3 სხვადასხვა ზომის – საერთო კვადრატულობა 70მ2 ეკრანის მოდელიდან გამომდინარე, 2 მცირე ეკრანზე უნდა გადიოდეს ფონი (ფონის უზრუნველყოფა) და ძირითად ეკრანზე ეთერი – იმ შემთხვევაში თუ სატელევიზიო პირდაპირი ეთერის უზრუნველყოფა ვერ მოხდა, 1 კამერით უზრუნველყოფა);
24. ჟიურის წევრების კვებით უზრუნველყოფა (8 ადამიანი დღეში ერთჯერ არაუმეტეს 7 დღისა) სავარაუდო მენიუ: იმერული ხაჭაპური, პიცა, ლობიანი, მჭადი, ყველი, ქათმის და
ღორის მწვადი, ფხალეულის ასორტი, ტყემალი/საწებელი, პური, გაზიანი სასმელები (ლიმონათი, ნაბეღლავი);
25. მონაწილეებისთვის წყლის, ჩაის და ყავის უზრუნველყოფა (190 გრამიანი ხსნადი ყავა 5 ბოთლი, 500 ბოთლი წყალი (0,5ლ), წყლის დისპენსერი და მისთვის განკუთვნილი 4 ბოცა
(20 ლტ.), 3 კგ. შაქარი, ერთჯერადი ჩაი 2 შეკვრა (100 ცალიანი), ერთჯდერადი ჭიქები და კოვზები, 500 ცალი (ასევე მომსახურე პირით უზრუნველყოფა);
26. უსაფრთხოება – 4 დაცვის წევრის უზრუნველყოფა შესარჩევი ტურების დროს, სავარაუდო დღეების რაოდენობა არაუმეტეს 7 დღისა, დღეების ზუსტი რაოდენობა გაირვევა რეგისტრაციის შემდეგ;
27. სარეკლამო კამპანიის უზრუნველყოფა ინტერნეტ სივრცეში 40 დღის განმავლობაში;
28. რეგისტრატორი (2 კაცი) (რეგისტრატორები პროექტში უნდა იყვნენ ჩართული პირველივე ეტაპიდან, მათი საკონტაქტო ინფორმაცია უნდა იყოს განთავსებული ონლაინ რეგისტრაციის პროცესში);
29. ფესტივალის კორდინატორი (5 კაცი) (სამუშაოს აღწერა: მონაწილეებთან კომუნიკაცია, მონაწილეების კორდინაცია ადგილზე);
30. ჟიურის მდივანი (უზრუნველყოფს ჟიურის შეხვედრების ორგანიზებას, ორგანიზაციული საკითხების აღსრულებას, საკონკურსო ოქმების შევსებას, მონაწილეთა შეფასებების შეყვანას ელექტრონულ ფორმაში);
31. სცენის მენეჯერი (მენეჯერი ვალდებულია უზრუნველყოს სცენაზე გამსვლელების ორგანიზება და კონტროლი);
32. საფინალო შოუს წამყვანი წამყვანი (2 კაცი);
33. ჟიურის წევრების შრომის ანაზღაურება (8 ადამიანი);
34. მუსიკოსების შრომის ანაზღაურება (4 ადამიანი);
35. 3 ვიდეოოპერატორი (კონკურსის ყველა ეტაპის გადაღების ორგანიზება);
36. 1 ფოტოგრაფი (კონკურსის ყველა ეტაპის გადაღების ორგანიზება და ნახევარ ფინალისტების ფოტო სესია);
37. 1 ჟურნალისტი (კონკურსის ყველა ეტაპზე მონაწილეებთან ინტერვიუს ჩაწერა);
38. გადაღებული მასალის მონტაჟი სხვადასხვა ეტაპებისთვის და საბოლოო კოლაჟისთვის