„ოკუპაციასთან ბრძოლა შესაძლებელია ინფორმაციის გავრცელებით, აცნობე მსოფლიოს, რომ შენი ქვეყნის 20%-ი ოკუპირებულია რუსეთის მიერ“, – ამ შეტყობინებებით ეხმაურება „ჯიპიაი ჰოლდინგი“ აგვისტოს ომიდან 10 წლისთავს.
სადაზღვევო კომპანიის ანტიოკუპაციური აქცია ასე მოქმედებს: ავსებთ სამოგზაურო დაზღვევის ელექტრონულ ანკეტას და როცა სახელსა და გვარს, ტელეფონის ნომერსა თუ სხვა საჭირო ინფორმაციას შეიყვანთ შესაბამის ველში, ჩნდება მოსანიშნი გრაფა წითელი წარწერით: „ვადასტურებ, რომ საქართველოს ტერიტორიის 20% ოკუპირებულია რუსეთის მიერ და მზად ვარ ამის შესახებ მსოფლიოს გავაგებინო“.
მას შემდეგ, რაც გრაფას მონიშნავთ, ჩნდება საინფორმაციო ტექსტი:
„ოკუპაციასთან ბრძოლა შესაძლებელია ინფორმაციის გავრცელებით, მადლობა, რომ ჩვენ გვერდით ხარ, გვჯერა, რომ ერთად გაცილებით მეტს მივაღწევთ, ამიტომ დაელოდე ჩვენგან საჩუქარს, რომელსაც ორ დღეში მიიღებ“, – წერს ჰოლდინგი.
საჩუქარი, რომელიც „ჯიპიაი ჰოლდინგისგან“ სამოგზაურო დაზღვევას მოჰყვება, ასე გამოიყურება:
ეს პასპორტის ჩასადებია, რომელსაც მავთულხლართების ფონზე ინგლისურად აწერია, რომ საქართველოს 20% ოკუპირებულია რუსეთის მიერ. ყველგან, სადაც იმოგზაურებთ, ამ ფორმით თქვენ უსიტყვოდ აცნობებთ მსოფლიოს საკუთარი ქვეყნის შესახებ.
ანტიოკუპაციური პროექტის იდეა ეკუთვნის Giovanni Morra-ს, პასპორტის ჩასადები გიორგი პოპიაშვილის დიზაინითაა დამზადებული.
ქვეყნის ამბავი პასპორტის ჩასადებითაც შეიძლება ,,ატარო” მთელ მსოფლიოში და ამ ფორმით ყველას გააგებინო, რომ ოკუპირებული ქვეყნის მოქალაქე ხარ.