მთავარი,სიახლეები

„ტურისტერი“ – ტურიზმის ფესტივალი ბათუმში აქცენტით ციფრულ ტექნოლოგიებზე

31.10.2023 • 723
„ტურისტერი“ – ტურიზმის ფესტივალი ბათუმში აქცენტით ციფრულ ტექნოლოგიებზე

„ტურისტერი 2023“ – ასე ეწოდება ტურისტულ ფესტივალს, რომელიც 10-11 ნოემბერს ბათუმში გაიმართება. ღონისძიების ორგანიზატორი ტურიზმის ინსტიტუტი და ციფრული მარკეტინგული სააგენტო „შინდია“.

„ტურისტერის“ წლევანდელი თემატიკა ტურიზმში ციფრული ტექნოლოგიების ეფექტურად გამოყენებასთან ერთად, მონაცემთა ანალიტიკა, ტურისტის ქცევის ცვლილება და ტურისტული მარკეტინგი იქნება.

ტურიზმის ინსტიტუტის აღმასრულებელი დირექტორის, მამუკა ბერძენიშვილის თქმით, „ტურისტერი“ შესაძლებლობას იძლევა გავეცნოთ მომავლის ტექნოლოგიებს, მიდგომებსა და ტრენდებს, რომლებსაც უკვე ეფექტურად იყენებენ დასავლეთის ქვეყნებში.

„ღონისძიებაზე წარმოდგენილი იქნება ის საერთაშორისო და ადგილობრივი კომპანიები, რომლებიც მუშაობენ უკეთესი მომავლისთვის. ტურისტული სფეროს მცირე და საშუალო ბიზნესის წარმომადგენლებს, ცოდნისა და გამოცდილების მიღებასთან ერთად, შესაძლებლობა ექნებათ დაბალანსებული წარმოდგენა შეექმნათ საერთაშორისო და ადგილობრივ კონტექსტზე“ – ამბობს მამუკა ბერძენიშვილი.

მისივე თქმით, მნიშვნელოვანია, ვიცოდეთ, თუ რა ცვლილებებია ტურიზმში და როგორ უნდა მოვერგოთ ტურისტის საჭიროებებს:

„იმისათვის, რომ ქართული ტურიზმი სწრაფად ადაპტირდეს ამ ცვლილებებთან და გადაერთოს მდგრად განვითარებაზე, აუცილებელია გავიგოთ, როგორ შევცვალოთ ტურიზმის სტრატეგიები“.

„ტურისტერი 2023-ის“ ერთ-ერთი მთავარი თემაა ციფრული ტექნოლოგიები ტურიზმში.

ფესტივალის პრესრელიზში ნათქვამია, რომ ისეთი გიგანტი კომპანიები, როგორებიცაა Google Cloud-ი, TripAdvisor-ი და Expedia, ხელოვნური ინტელექტის და სხვა ტექნოლოგიური ხელსაწყოების გამოყენებით ცდილობენ მოერგონ ტურისტის ქცევის ცვლილებას, შექმნან ახალი, განსხვავებული პროდუქტები და უპასუხონ თაობათა შორის ქცევით განსხვავებებს.

„ტურისტერი 2023-ის“ ფარგლებში სწორედ აღნიშნული კომპანიების – Google Cloud-ის, TripAdvisor-ისა და Expedia-ს წარმომადგენლები ისაუბრებენ ამ თემებზე და მსმენელებს გაუზიარებენ გამოცდილებას და საუკეთესო, საერთაშორისო, მათ შორის ადგილობრივ კონტექსტზე მორგებულ მაგალითებს.

კერძოდ:

Google Cloud-ის ციფრული ტრანსფორმაციების ექსპერტი, ჟივკო გურმანოვი ისაუბრებს რა ხელსაწყოებს სთავაზობს Google Cloud-ი სტუმარმასპინძლობის და უძრავი ქონების სფეროს და როგორ შეიძლება ამ ხელსაწყოების გამოყენება მონაცემთა შეგროვებისა და კლიენტებთან ურთიერთობის გაუმჯობესებისთვის;

Expedia-ს აღმოსავლეთ ევროპის ბიზნესების განვითარების კოორდინატორი, ლაურა მილოშ სანჩესი ისაუბრებს ტურისტის ქცევის ცვლილებაზე, მოგზაურობის დაგეგმვის ახალ თავისებურებებზე და ამ მიმართულებით ახალ ტრენდებზე ამერიკის, დიდი ბრიტანეთის და საფრანგეთის მაგალითებზე დაყრდნობით, ხოლო კონკრეტული აქცენტი სასტუმრო და ავია ინდუსტრიაზე გაკეთდება;

ასევე, Tripdavisor-ის აღმოსავლეთ ევროპის კლიენტთა მომსახურების მენეჯერი, ალექს გროსი ისაუბრებს ტურისტის ქცევის ცვლილებაზე, თაობებს (თაობა X, მილენიალები , Z) შორის განსხვავებულ ქცევებზე და როგორ პასუხობს Tripdavisor-ი აღნიშნულ ცვლილებებს.

ფესტივალის ფარგლებში Google Cloud-ი და TripAdvisor-ი გამართავენ ვორკშოპებს, სადაც კიდევ უფრო სიღრმისეულად იქნება განხილული ეს თემები.

„ვორკშოპებზე, წარმატებული ევროპული პრაქტიკის შეფასებით, განვიხილავთ როგორც ტურიზმის საგადასახადო სისტემის დადებით და უარყოფით მხარეებს, ასევე „ლურჯ ეკონომიკას“ – თუ რა მნიშვნელობა აქვს საზღვაო ეკონომიკას, საზღვაო ტურიზმს, ტრანსპორტირებასა და აკვაკულტურის საკითხებს ჩვენი რეგიონისთვის“ – ამბობს მამუკა ბერძენიშვილი.

ფესტივალის ფარგლებში დაგეგმილია იმ ქართული ტექნოლოგიური სტარტაპების გამოფენა, რომლებიც სტუმარმასპინძლობის სფეროსთვის ახალ მიმართულებებს ქმნიან. მამუკა ბერძენიშვილის შეფასებით, ფესტივალი საერთაშორისო კონტაქტების დამყარების კარგ შესაძლებლობებს იძლევა.

ღონისძიებაზე დასწრება ფასიანია, ბილეთების გაყიდვა უკვე მიმდინარეობს, სტუდენტებისთვის 50%-იანი ფასდაკლება მოქმედებს. ორდღიანი ფესტივალი სასტუმრო „რედისონ ბლუ ბათუმში“ გაიმართება.

ფოტოზე: მამუკა ბერძენიშვილი, „ტურისტერის“ აფიშა

______________

ავტორი: ანა ბაჟუნაიშვილი 

გადაბეჭდვის წესი


ასევე: