საკურორტო სეზონზე მუნიციპალური ავტობუსების გადატვირთვაზე მგზავრები ისევ ჩივიან. მათი თქმით, ავტობუსები განსაკუთრებით დილის და საღამოს საათებში ისეა ხალხით გადაჭედილი, რომ მგზავრობა შეუძლებელია.
ბოლო ორი წლის განმავლობაში ბათუმის მერიამ 8 ელექტრო და 40 ISUZU-ს ტიპის ახალი ავტობუსი შეისყიდა, თუმცა ავტობუსების რაოდენობა მოთხოვნას ვერ პასუხობს. მერიის ინფორმაციით დაგეგმილია 60 ერთეული ახალი ავტობუსის შეძენა, თუმცა როდის აპირებს მერია შესყიდვის პროცედურების დაწყებას, დაზუსტებული ვადები არ ვიცით.
„ბათუმელები“, ახალი ავტობუსების შესყიდვასთან დაკავშირებით, „ბათუმის ავტოტრანსპორტსაც“ დაუკავშირდა, მაგრამ ინფორმაცია ამ დრომდე არ მოუწოდებიათ.
„ბათუმის ავტოტრანსპორტი“ საკუთარ ვებგვერდზე წერს ასევე, რომ ბათუმისთვის გამოწვევაა პარკირების საკითხი: „ბათუმში საგრძნობლად იმატა ავტომობილების რაოდენობამ, რამაც, გარკვეულწილად, განაპირობა საპარკინგე სივრცის ნაკლებობა. საერთაშორისო პროექტის ფარგლებში ვმუშაობთ პარკირების ოპტიმიზაციისა და ეფექტური მართვის კუთხით.“
მერიაში კი, ველოგადადგილების გენგეგმაზეც საუბრობენ: „გენერალური გეგმა უზრუნველყოფს ველოსიპედის, როგორც ურბანული ტრანსპორტის სახეობად დანერგვასა და მის ინტეგრაციას საზოგადოებრივი ტრანსპორტის სისტემაში.“ – მიიჩნევენ მერიაში.
თუმცა, ფაქტია ისიც, რომ ველობილიკების ავტოპარკინგად გამოყენების პრაქტიკას ბათუმის მერია ამ დროისთვის ეფექტურად ვერ ებრძვის. როგორ დაარეგულირებს ამას გენერალური გეგმა, მომავალში გამოჩნდება.