ბათუმი-სარფის გზის მონაკვეთზე როდის დასრულდება ახალი ჩქაროსნული ავტომაგისტრალის დაპროექტება, ამ დროისთვის კვლავ უცნობია. საქართველოს საავტომობილო გზების დეპარტამენტში „ბათუმელებს“ ვერ უთხრეს თარიღი, როდის უნდა დასრულდეს ახალი გზის პროექტირება.
ბათუმი [ჭოროხი]-სარფის [თურქეთის რესპუბლიკის საზღვარი] ახალი ავტომაგისტრალის დეტალური პროექტირება, როგორც დეპარტამენტში 2021 წლის აპრილში განაცხადეს, სავარაუდოდ, ამავე წლის ბოლოს უნდა დასრულებულიყო.
„ბათუმი-სარფის გზის მონაკვეთზე მიმდინარეობს დეტალური პროექტის მომზადების სამუშაოები, რომლის დასრულების შემდგომაც დაზუსტდება სამშენებლო სამუშაოების ტენდერის გამოცხადების თარიღი და ვადები“ – მოგვწერეს დეპარტამენტიდან 29 ნოემბერს.
დეპარტამენტიდან „ბათუმელებმა“ წერილობით გამოითხოვა ასევე ინფორმაცია – დაზუსტებულია თუ არა ახალი გზის მარშრუტი? – აშენდება თუ არა ახალი ხიდი
ჭოროხზე? – ცნობილია თუ არა გვირაბების სავარაუდო რაოდენობა და სიგრძე? – შემუშავებულია თუ არა განსახლების გეგმა?
„რაც შეეხება ახალი გზის მარშრუტს, ხიდებისა და გვირაბების სავარაუდო რაოდენობას [მათ სიგრძეს] და განსახლების გეგმას, აღნიშნული ინფორმაცია დაზუსტდება დეტალური საპროექტო დოკუმენტაციის დასრულების შემდგომ“ – მოგვწერეს დეპარტამენტიდან.
დაგეგმილი მშენებლობების ჩამონათვალში, რომელიც დეპარტამენტს აქვს გამოქვეყნებული, ბათუმი[ჭოროხი]-სარფის ახალი გზის სავარაუდო სიგრძედ 11,3 კილომეტრია მითითებული.
—–
E70 ავტომაგისტრალის ბათუმის შემოსავლელი-სარფის [თურქეთის რესპუბლიკის საზღვარი] საავტომობილო გზის მონაკვეთის მშენებლობის ტექნიკურ-ეკონომიკურ დასაბუთებასა და დეტალური საპროექტო დოკუმენტაციის მომზადებაზე ხელშეკრულება კომპანია „სპეა-აიარდისთან“ 2017 წლის 24 ოქტომბერს გაფორმდა. კონტრაქტის ღირებულება 2 306 310 აშშ დოლარი და 2 642 998 ლარია.
საავტომობილო გზების დეპარტამენტის ინფორმაციით, ახალი გზის სამშენებლო სამუშაოების დამფინანსებლად აზიის განვითარების ბანკი განიხილება.
ვრცლად ნახეთ ამ ბმულზე:
„დასრულდება ავტობანის მშენებლობა“ – „ოცნების“ შეუსრულებელი საარჩევნო დაპირება