სიახლეები

მასტერ-კლასები რეკლამის ცნობილი შემქმნელებისგან

26.09.2015 • 2307
მასტერ-კლასები რეკლამის ცნობილი შემქმნელებისგან

თამუნა ბუდაღაშვილი

 

თამუნა ბუდაღაშვილი – გრაფიკული დიზაინერი:  „მე კონკრეტულ სარეკლამო კომპანიაში არ ვმუშაობ, მაგრამ გრაფიკული დიზაინერი ვარ და ხშირად მაქვს შეხება სხვადასხვა სარეკლამო სააგენტოებთან, ამიტომ ეს ფესტივალი ჩემთვის ძალიან დიდი გამოცდილება იქნება, ძალიან ბევრი და საინტერესო ნამუშევარი  ვნახეთ, ბევრ საინტერესო ტრენერს მოვუსმინეთ და ბოლომდე ჩავერთეთ საკითხებში.

არის რეკლამები, რომელიც ტელევიზორში ან ინტერნეტში გვინახავს, ძალიან მოგვწონებია და აღმოჩნდა რომ მათი შემქმნელები აქ, ამ ფესტივალზე არიან. განსაკუთრებით დამამახსოვრდა ფეხბურთის რეკლამა.

ქართულ სარეკლამო ბაზარზე ხშირია სექსისტური და ქარლთა მიმართ დისკრიმინაციული რეკლამები, თუმცა ამ სემინარებზე მსგავს დეტალებზე  აქცენტირება არ მომხდარა.

სხვათაშორის  აქაც იყო ერთ-ერთი რეკლამა, რომელიც ცოტათი სექსისტური მომეჩვენა. რეკლამის კონცეფცია იყო – „მეტი ბედნიერი კაცი ბარში“.  წარმოდგენილია ბარი სადაც შექმნილია დახურული ზონა და როცა ცოლი ურეკავს ქმარს ის შედის ამ დახურულ ზონაში რომელსაც სპეციალური გახმოვანებები აქვს და ასე ატყუებს თითქოს  საცობშია ან ქუჩაშია, ამ დროს კი ბარში ერთობა.  თუმცა, ამ ტრენინგებზე ძირითადად მაინც პრიდუქტზე გათვლილი რეკლამებია წარმოდგენილი“.

გიორგი ავალიანი

 

გიორგი ავალიანი კომპანია „ლივინგსტონის“ მარკეტინგის სპეციალისტი:   

„ჩემთვის ეს ფესტივალი ძალიან საინტერესოა, რადგან ძალიან  მრავალფეროვანი ადამიანები ირევიან,  ათას რაღაცაზე გვიწევს ფიქრი,  ყველა ახალი ტრენერის მოსმენის შემდეგ, ახალი ფიქრები გვიჩნდება. კარგია როცა აზრთა გაცვლის პლატფორმა გვაქვს, რომელიც აქამდე არ არსებობდა და ვცდილობთ რომ რაც შეიძლება მეტი მივიღოთ“.

 

 

ნატალია ფირცხალავა

 

 

 

 

 

 

 

კომპანია  „კაპაროლის“ მარკეტინგის სპეციალისტი, ნატალია ფირცხალავა:  „ყველაზე დასამახსოვრებელი  ჰონადიაში მოღვაწე ტრენერის ევგენი პრიმაჩენკოს მასტერ-კლასი იყო საინტერესო,  რომელიც ძალიან ცნობილ ბრენდებთან  Nike, S7,  FiFA- სთან და სხვა ძალიან ცნობილ ბრენდებთან მუშაობს.  მართლა ზღაპრული ნამუშევრები  ჰქონდა წარმოდგენილი და ლექციაც საინტერესო იყო.

მე მარკეტინგის სეფეროში ვმუშაობ, ამიტომ ასეთი გამოცდილი სპეციალისტების ცოდნის გაზიარება, ჩემთვის ძალიან მნიშვნელოვანია. ძალიან სპეციალიზირებული რჩევები იყო. თუმცა, როგორ შევქმნათ კრეატიული რეკლამა ამას მარტო ტრენინგებით ვერ ისწავლი, ეს გემოვნების საკითხიცაა“.

FARID CHEHAB – TRENER

ტრენინგის მსვლელობისას

 

ტრენინგის მონაწილეებ

გადაბეჭდვის წესი


ასევე: