Batumelebi | AD BLACK SEA – ახალი ადგილი კრეატორების ინსპირაციისა და განათლებისთვის AD BLACK SEA – ახალი ადგილი კრეატორების ინსპირაციისა და განათლებისთვის – Batumelebi
RU | GE  

AD BLACK SEA – ახალი ადგილი კრეატორების ინსპირაციისა და განათლებისთვის

 

24-27 სექტემბერს ბათუმში საქართველოს საკომუნიკაციო სააგენტოების ასოციაცია და უკრაინის სარეკლამო კოალიცია, საქართველოს მთავრობისა და ბათუმის მერიის მხარდაჭერით, წარადგენენ ახალ საერთაშორისო ფესტივალს – AD BLACK SEA . ფესტივალის პროდიუსერმა და უკრაინის სარეკლამო კოალიციის აღმასრულებელმა დირექტორმა – მაქსიმ ლაზებნიკმა გვიამბო ფესტივალის მთავარი იდეის შესახებ. მან ასევე ფესტივალის რამდენიმე საიდუმლოც გაგვანდო.

 

რატომ ბათუმი?

 

მაქსიმ ლაზებნიკი
მაქსიმ ლაზებნიკი

რეკლამის საერთაშორისო ფესტივალ Ad Black Sea-ის სლოგანია – It’s all about inspiration! Welcome to recharge. ყოველთვის უნდა გვახსოვდეს ინსპირაციის მნიშვნელოვანი როლი რეკლამისა და კომუნიკაციის ინდუსტრიაში. Ad Black Sea გადაიქცევა შთაგონებისა და ცოდნის მიღების მთავარ ადგილად კრეატორებისთვის. ფესტივალის ლოკაცია კი ამ მიზანს იდეალურად ესადაგება. ბათუმის უძველესი ისტორია და თანამედროვე არქიტექტურა, ულამაზესი შავი ზღვა, გასაოცარი მზის ჩასვლა, ქართული სტუმართმოყვარეობა და საუცხოო ქართული კერძები – ყველაფერი ეს ბათუმს იდეალურ ადგილად ქმნის კრეატიული ივენთის გასამართად. ეს არის საუკეთესო ადგილი კრეატიული ადამიანებისთვის, გადატვირთონ თავიანთი გონება.

 

როგორ არის აგებული რეკლამის საერთაშორისო ფესტივალი Ad Black Sea? 

 

არებობს ფესტივალები, რომლებიც ზომავენ ეფექტურობას და არსებობს ფესტივალები, რომლებიც ორიენტირებული არიან განსაზღვრონ თუ რა ხდება ამა თუ იმ რეგიონში კრეატივის მიმართულებით. მოცემულ შემთხვევაში, ჩვენ ვფიქრობთ, AდBლაცკშეა ხარისხის ნიშნად იქცევა შავიზღვისპირა ქვეყნებში და არა მხოლოდ.

 

რეკლამის საერთაშორისო ფესტივალი Ad Black Sea რეგიონის ყველაზე მნიშვნელოვან ფესტივალად უნდა იქცეს.

 

ფესტივალი 3 ძირითადი მიმართულებისგან შედგება: 

 

1. საგანმანათლებლო პროგრამა, რომლის ფარგლებში მონაწილეებს შეეძლებათ შეხვდენ და მოუსმინონ მაიკლ კონრადს (Berlin School of Creative Leadership, Germany), ალექს პაიეტეს (Picnic, Spain), ფარიდ ჩეჰაბს (Leo Burnett MENA, Leanon), ჟოაო-მანუელ ტიხომიროფს (Mixer, Brasil), ევგენი პრიმაჩენკოს (Weiden+Kennedy, Netherlands) და სხვა საინტერესო გამომსვლელებს.

 

2. კონკურსი, რომელიც 3 კატეგორიისაგან შედგება:

საუკეთესო ვიდეოკონტენტი და სხვა ბრენდირებული კონტენტი;
საუკეთესო დიზაინი, პრინტი და პოსტერი;
საუკეთესო იდეა.

 

3. კულტურული პროგრამა, რომლის ფარგლებში ფესტივალის დელეგატები სხვადასხვა სახის გასართობ ღონისძიებაში მიიღებენ მონაწილეობას.

 

როგორც ვიცით, ქართული სააგენტოებისთვის განსაკუთრებული სიურპრიზი გაქვთ მომზადებული…

 

დიახ, პირველ რიგში არის ის, რომ სპეციალურად ქართული სააგენტოებისთვის წესდება ჯილდო:  ფესტივალის საუკეთესო ქართული სააგენტო.

გარდა ამისა, არტდირექტორთა ევროპული კლუბის (ADC*E) გადაწყვეტილებით ყველა ქართული ნამუშევარი, რომლებიც Ad Black Sea-ის ფარგლებში ჯილდოს მიიღებს, შეძლებს მონაწილეობა მიიღოს ევროპულ კონკურსში, ჩემპიონთა ლიგა ADC*E Awards-ში, ბარსელონაში.

 

როგორი მოლოდინი გაქვთ Ad Black Sea-სთან მიმართებაში?

 

 ჩვენ უკვე მივიღეთ 400-ზე მეტი ნამუშევარი მსოფლიოს 20 ქვეყნიდან და იმედი გვაქვს, რომ ეს ფესტივალი საქართველოსა და შავიზღვისპირა ქვეყნების რეკლამის ინდუსტრიის განვითარების ახალ ეტაპს ჩაუყრის საფუძველს და რამდენიმე წელიწადში რეგიონის ყველაზე მნიშვნელოვან კრეატიულ ფესტივალად ჩამოყალიბდება.

 

ნეტგაზეთის მასალების სხვა გამოცემებში გადაბეჭდვის წესი
[რეკლამა]