Batumelebi | მოტო-ტაქსი ბათუმში – სტუდენტების იდეა მოტო-ტაქსი ბათუმში – სტუდენტების იდეა – Batumelebi
RU | GE  

მოტო-ტაქსი ბათუმში – სტუდენტების იდეა

 

ბათუმის უნივერსიტეტის ოთხმა სტუდენტმა გადაწყვიტა ბათუმში მოტო-ტაქსის მომსახურება დანერგონ.    

 

 

„მსგავსი მომსახურების შექნის იდეა გაჩნდა „სტუდენტური ბიზნესოლიმპიადის“ მიმდინარეობისას. ბიზნეს იდეაზე მუშაობისას გვეხმარებოდნენ გამოცდილი ბიზნესმენები. “  –  ამბობს ანრი ბეჟანიძე, ტურიზმის ფაკულტეტის მესამე კურსის სტუდენტი. ანრისთან ერთად პროექტზე მელანო აბაშიძე,  მელანო პაპიძე  და დავით არძენაძე მუშაობდნენ, დავითი ბათუმის შოთა რუსთაველის უნვერსიტეტის კურსდამთავრებულია.

 

პროექტის ავტორები ამბობენ, რომ „ბიზნეს ოლიმპიადასთვის“ დაწერილმა ბიზნეს იდეამ მოწონება ბიზნესმენებისგანაც დაიმსახურა და მათი წინასწარი გათვლით, მოტო-ტაქსის იდეა წარმატებული იქნება, განსაკუთრებით ტურისტულ სეზონზე.

 

 

სტუდენტები ამბობენ, რომ მოტო-ტაქსით სარგებლობა 24 საათის განმავლობაში იქნება შესაძლებელი,  ფასი  ფიქსირებული და დიფერენცირებული იქნება ქალაქის უბნების მიხედვით.  პროექტის ავტორები  ამბობენ, რომ მოტო-ტაქსით მომსახურება ბათუმში არსებული ყველაზე იაფი ტაქსის საფასურის ნახევარი იქნება, ყველაზე მაღალი ფასი, რაც შეიძლება ქონდეს ბათუმიდან მის შემოგარენის მაშტაბით ტაქსით სარგებლობას, ხუთი ლარია.

 

„ბათუმი- მოტო“, გარდა ტაქსისა სხვა მომსახურებების გაწევასაც გეგმავს, კერძოდ:  მოტო-კურიერი, რომელიც უზრუნველყოფს ამანათის სწრაფ გადატანას;  მოტო-ექსკურსია; მოტო-ივენთები:  მოტო-რეკლამა და ა.შ.

 

„6 დამოუკიდებელი კვლევა ჩავატარეთ, კვლევამ აჩვენა, რომ ამ მომსახურებისადმი მოთხოვნა არსებობს ქალაქში. ამ ეტაპზე მარკეტინგზე ვმუშაობთ, ვცდილობთ მოლოდინი შევქმნათ. დარწმუნებული ვარ, ეს პროექტი გაამართლებს, მთავარია ვიპოვოთ ინვესტორი, ვინც ჩვენს იდეას დააფინანსებს, შემდგომ უკვე შემოვიყვანთ საჭირო რაოდენობის მოტოებს, ვფიქრობთ 10 ან 12 მოტო ამ ეტაპზე საკმარისი იქნება. ბიზნეს გეგმა გაწერილი გვაქვს, დაახლოებით 10 ან 15 ათასი  გვჭირდება საწყის ეტაპზე, ინვესტორების მხრიდან დაინტერესება ჩანს, გვაიმედებენ, სხვა შემთხვევაში თავად შევეცდებით განვახორციელოთ ეს იდეა, გავინაწილებთ თანხებს.“ – ამბობს მელანო პაპიძე.

 

 

 „კომპანია დაასაქმებს 18 ადამიანს, რომლის ვაკანსიებიც მალე გამოჩნდება (პრიორიტეტი სტუდენტებს მიენიჭებათ). კომპანიის სამიზნე აუდიტორიას წარმოადგენს  15 დან 35 წლამდე ასაკის ახალგაზრდები, რომლებსაც არ აშინებთ სიახლეები, ფასი და დროკი არის გადამწყვეტი.“  –  ამბობს ანრი.

 

 

ნეტგაზეთის მასალების სხვა გამოცემებში გადაბეჭდვის წესი
ქეთი ლაბაძე