მთავარი,რეკლამა,სიახლეები

BMA.BATUMI.GOV.GE – ბინათმესაკუთრეთა ამხანაგობის მართვის ახალი ელექტრონული სისტემა

24.08.2023 • 1398
BMA.BATUMI.GOV.GE – ბინათმესაკუთრეთა ამხანაგობის მართვის ახალი ელექტრონული სისტემა

2007 წელს საქართველოს პარლამენტმა მიიღო კანონი „ბმას“ შესახებ, რომლის მიხედვითაც ყველა მრავალბინიან სახლში ავტომატურად ჩამოყალიბდა მესაკუთრეთა გაერთიანებები, ხოლო მომიჯნავე მიწის ნაკვეთზე მცხოვრებებს მიეცათ საშუალება, სურვილის შემთხვევაში ნებაყოფლობით ჩამოეყალიბებინათ ანალოგიური კავშირები.

ბინათმესაკუთრეთა ამხანაგობების მთავარი ფუნქცია საერთო საკუთრების მოვლა-პატრონობა და განვითარებაა. იმისთვის, რომ ამხანაგობების განვითარება არ შეფერხებულიყო და გამხდარიყო მზარდი, როგორც ამხანაგობებს, ასევე თვითმმართველ ერთეულებს უნდა გაეზარდათ გამოწვევები და თანმიმდევრული ქმედებები განეხორციელებინათ. ინოვაციებმა, ტექნოლოგიების განვითარებამ და ელექტრონული კომუნიკაციების სიმცირემ განაპირობა ელექტრონული პლატფორმის დანერგვის საჭიროება. ე.წ. „ერთი ფანჯრის“ პრინცით მომუშავე სისტემა დისტანციური მმართველობის მომსახურების მიმართულებით გადადგმული მნიშვნელოვანი ნაბიჯია.

ქალაქ ბათუმის მუნიციპალიტეტის მერიამ 2022 წელს დაიწყო ბინათმესაკუთრეთა ამხანაგობების მხარდაჭერის ფარგლებში ამხანაგობების აღრიცხვა ელექტრონულ პორტალზე BMA.BATUMI.GOV.GE. დღეის მდგომარეობით პორტალზე დასარეგისტრირებლად შესულია 120 განაცხადი. ნებისმიერ ამხანაგობას შეუძლია მიმართოს ბათუმში არსებულ 14 ადმინისტრაციული ერთეულის სერვისცენტრს და მოითხოვოს ელექტრონულ პორტალზე რეგისტრაცია, რაც გულისხმობს ინდივიდუალური ელექტრონული გვერდის გახსნას ელექტროპლატფორმაზე.

დღეის მდგომარეობით ხორციელდება 23 მუნიციპალური პროგრამა, რომლით სარგებლობის უფლება აქვთ მხოლოდ აღრიცხვაზე მყოფ ამხანაგობებს. აქედან 19 პროგრამა სრულად მუნიციპალური სახსრებით ფინანსდება, ხოლო 4 თანადაფინანსებით (99% – მერიის პროცენტული წილი, 1%- ამხანაგობის).

ბინათმესაკუთრეთა ამხანაგობის მართვის ელექტრონული სისტემის BMA.BATUMI.GOV.GE -ს უპირატესობები:

  1. დაზოგეთ დრო, დისტანციურად ჩაერთეთ მუნიციპალურ პროგრამებში და მიიღეთ ამხანაგობის აღრიცხვის ბარათი;
  2. მიიღეთ თქვენთვის საჭირო ინფორმაცია და თვალი ადევნეთ მიმდინარე პროცესებს;
  3. შეატყობინეთ მუნიციპალიტეტს ამხანაგობის ტერიტორიაზე არსებული ინფრასტრუქტურული პრობლემების შესახებ;
  4. მიიღეთ ადგილობრივი თვითმმართველობის მიერ ფინანსური მხარდაჭერა;
  5. მუნიციპალიტეტსა და ბინათმესაკუთრეთა ამხანაგობებს შორის მყარი ეფექტური კომუნიკაცია;

ელექტრონული პორტალი განახლდა განათლების განვითარებისა და დასაქმების ცენტრის (EDEC) მხარდაჭერით, გერმანიის ფედერალური საგარეო უწყების მიერ დაფინანსებული პროექტის „ჩემი სახლის მმართველი – შესაძლებლობები ნდობის მშენებლობისთვის“ ფარგლებში.

გადაბეჭდვის წესი


ასევე: