ბათუმის მერიის პასუხი ტრანსპორტში კონდიცირების პრობლემაზე


ბათუმის საკრებულოს 14 ივნისს გამართულ სხდომაზე საზოგადოებრივ ტრანსპორტსა და ე.წ. მარშუტკებში კონდიცირების პრობლემაზე ისაუბრეს. საკრებულოს წევრმა განაცხადა, რომ სამარშრუტო ტაქსებში კონდიციონერები არ არის ჩართული.

ბათუმში სამარშრუტო ხაზებზე მოძრავ მიკროავტობუსებზე, რომლებსაც კონდიცირების სისტემა გამართული არ ჰქონდათ, მგზავრთა გადაყვანის ნებართვა არ უნდა გაცემულიყო. შესაბამისი გადაწყვეტილება მუნიციპალიტეტმა 2018 წლის ივლისში  მიიღოთუმცა მიკროავტობუსების მძღოლთა უმრავლესობა მგზავრთა გადაყვანისას კონდიცირებას ისევ არ რთავს.

მერიის პრესსამსახურის ინფორმაციით, კონკურსის პირობები, რომლითაც მერიამ სამარშრუტო ტაქსები შეარჩია, ითვალისწინებდა კონდიცირების სისტემის ან მინიმუმ სამი გასაღები ფანჯრის არსებობას მანქანის სალონში. მერიაში გვითხრეს, ასევე, რომ  გააკონტროლებენ, ხომ არ აქვს ადგილი მძღოლების მხრიდან თვითნებურ ქმედებებს და იმ შემთხვევაში, თუ დაფიქსირდება, რომ კონდიციონერი აქვთ და არ რთავენ, მერია შეთანხმებაში ცვლილებებს შეიტანს:

„ვალდებულება, რომ კონდიციონერი უნდა ჩართონ, არ აქვთ. შერჩევისას ყურადღება მიაქციეს იმას, რომ სამარშრუტო ტაქსს კონდიციონერი ან მინიმუმ სამი ფანჯარა უნდა ჰქონოდა, რომელიც იღება. თუ დაფიქსირდება, რომ კონდიციონერს არ რთავენ, მერია დაავალდებულებს, რომ ჩართონ. მალე ხელშეკრულების ვადა უთავდებათ და ექნებათ ახალი ვალდებულებები“, – გვითხრეს მერიაში.

რაც შეეხება მუნიციპალურ ლურჯ ავტობუსებს, კონდიციონერი გამართული და ჩართულია, ხოლო ყვითელ ავტობუსებში კონდიცირება საერთოდ არ არის.

საკრებულოს სხდომაზე საუბარი იყო, ასევე, ქუჩების მორწყვაზე. პრესსამსახურის ინფორმაციით, „მერია ქუჩებს რწყავს ყოველდღე, დღეში ერთხელ, დილის ექვს საათზე, ხოლო იმ ქუჩებს, სადაც სარეაბილიტაციო სამუშაოები მიმდინარეობს, რწყავენ დღეში სამჯერ“.

ბათუმის საკრებულოს წევრი „მარშუტკებში“ სავალდებულო კონდიცირებას ითხოვს

ნეტგაზეთის მასალების სხვა გამოცემებში გადაბეჭდვის წესი
ავტორი