მთავარი,სიახლეები

აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტი სარეკლამო კამპანიაში 5,9 მილიონ ლარს ტენდერის გარეშე დახარჯავს

27.01.2018 • 3360
აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტი სარეკლამო კამპანიაში 5,9 მილიონ ლარს ტენდერის გარეშე დახარჯავს

აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტს საერთაშორისო ბაზრებზე „რეგიონის ცნობადობის და ტურისტული პოტენციალის პოპულარიზაციის მიზნით“ დაგეგმილი აქვს სხვადასხვა სარეკლამო არხის გამოყენებით ჩაატაროს მარკეტინგული და სარეკლამო კამპანიები, რაც რეგიონის საიმიჯო, სეზონური და სოციალური ხასიათის ვიდეორგოლების შექმნასა და გავრცელებას გულისხმობს. ამ მიზნით ბიუჯეტში 5 945 000 ლარია გათვალისწინებული, რის გახარჯვასაც დეპარტამენტი ტენდერების გარეშე, გამარტივებული შესყიდვებით გეგმავს.

დეპარტამენტის სამიზნე ქვეყნები არიან: თურქეთი, ისრაელი, პოლონეთი, ლიტვა, ლატვია, ესტონეთი, ბელარუსი, რუსეთი, ყაზახეთი, უკრაინა, აზერბაიჯანი, სომხეთი, საუდის არაბეთი, არაბთა გაერთიანებულ საამიროები, გერმანია და დიდი ბრიტანეთისა და ჩრდილოეთ ირლანდიის გაერთიანებულ სამეფო, სადაც „დეპარტამენტი გეგმავს პოზიციონირებას სხვადასხვა სარეკლამო არხის, მათ შორის რეიტინგული საერთაშორისო სატელევიზიო არხის საშუალებით: Discovery channel, Euronews, BBC, Deutsche welle, travel channel და ა.შ. მომზადებული იქნება თემატური სიუჟეტები და გადაცემები“.

დეპარტამენტი სარეკლამო აქტივობების ეფექტურად და შეუფერხებლად განხორციელების მიზნით მიზანშეწონილად მიიჩნევს უშუალოდ უცხოელ კონტრაქტორებთან კავშირის დამყარებას: „სატენდერო პროცედურების დაგეგმვა და ჩატარება დიდ სირთულესთან არის დაკავშირებული, ვინაიდან ამ მიზნით განსახორციელებელი საქმიანობების სპეციფიკიდან გამომდინარე, თითოეულ უცხოელ კონტრაჰენტს, რომელიც უზრუნველყოფს სხვადასხვა სარეკლამო აქტივობების ჩატარებას და ამ მიზნით ახორციელებს სხვადასხვა საქონლისა და მომსახურების მიწოდებას, აგრეთვე მისი ქვეკონტრაქტორ(ებ)ი საზღვარგარეთ, ელექტრონული ტენდერის პროცედურებში არ იღებენ მონაწილეობას და ამასთან ერთად, აქვთ საკუთარი რეგულაციები და მოთხოვნები, რომლებიც ყველა შემთხვევაში განსხვავებულია ერთმანეთისაგან“.

თანხის ოდენობა სხვადასხვა ღონისძიების მიხედვით

[checklist]

  • სარეკლამო კამპანია საერთაშორისო და სამიზნე ქვეყნების რეიტინგულ სატელევიზიო მედიასაშუალებებში – 1 845 000 ლარი
  • ინტერნეტრეკლამა დეპარტამენტის სამიზნე ქვეყნებში – 1 850 000 ლარი
  • გარე რეკლამა, ბეჭდური მედიისა და სხვა სარეკლამო საშუალებებით სამიზნე ქვეყნებში სარეკლამო კამპანიის წარმოება – 1 620 000 ლარი
  • სხვადასხვა ხელმისაწვდომი მარკეტინგული არხების მეშვეობით რეგიონის ტურისტული პოტენციალის რეკლამირება (შიდა სარეკლამო კამპანია – სეზონურად) – 415 000 ლარი
  • რეგიონის საიმიჯო, სარეკლამო სოციალური ხასიათის ვიდეორგოლები – 215 000 ლარი

[/checklist]

კლიპის რაოდენობა – არანაკლებ 5, ხოლო ქრონომეტრაჟი 20 წამი – 1,30 წუთი. რაც შეეხება ვიდეორგოლების დამზადების მომსახურებას, დეპარტამენტის განცხადებით, „ისინი ატარებენ სარეკლამო ხასიათს და მათი დაკვეთის დროს მთავარი მნიშვნელობა ენიჭება კრეატიულ იდეებს და არა მხოლოდ ტექნიკურ მახასიათებლებსა და ფასს“.

შესყიდვის ფასები და მოცულობა სავარაუდოა და ხელშეკრულების გაფორმების დროისათვის იქნება დაზუსტებული, – აცხადებენ ტურიზმის დეპარტამენტში.

„სხვადასხვა ქვეყანაში ადგილობრივი მიმწოდებლებისაგან შესყიდული მომსახურებები, რომლებიც ხორციელდება გამარტივებული შესყიდვების საშუალებით, ბევრად უფრო შეღავათიანი პირობებით ხდება, რაც უდიდეს გავლენას ახდენს ფასზე. ამასთან მიმწოდებლის ქვეკონტრაქტორებს, წინასწარ აქვთ შესყიდული და ათვისებული შესაბამისი მომსახურებები (ინტერნეტ რეკლამა, სატელევიზიო რეკლამა, ბეჭდვითი და გარე რეკლამა) და ასევე, სრულად აქვთ ათვისებული ბაზრები, პოტენციალი და მიზნობრიობა. შესაბამისად, ადგილობრივი მიმწოდებლისათვის, გამოცდილებიდან გამომდინარე, უფრო სირთულეს წარმოადგენს უცხოურ ბაზარზე შესაბამისი კონტაქტების დამყარება და მიმდინარე სარეკლამო კამპანიების კონტროლი, რასაც მარტივად ახორციელებს უცხოელი მიმწოდებელი. მათი შემოთავაზებები მეტად ეფექტურია და მისაღებია, ამასთან მათი კონტაქტები იძლევა შეზღუდულ ვადებში ნებისმიერი სახის პროექტის განხორციელების საშუალებას“ – აღნიშნულია დეპარტამენტის განცხადებაში.

ტურიზმის დეპარტამენტის განცხადება გამარტივებული შესყიდვის თაობაზე შესყიდვების ეროვნულმა სააგენტომ მიმდინარე წლის პირველ თებერვლამდე უნდა განიხილოს.

გადაბეჭდვის წესი


ასევე: