აჭარაში 2019 წელს 2 მილიონ ტურისტს ელოდებიან



აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტი 2019 წელს რეკლამაზე 5 მილიონ ლარს დახარჯავს. ეს თანხა 16 სამიზნე ქვეყანაში დაიხარჯება. ეს ქვეყნებია: დიდი ბრიტანეთი, თურქეთი, აზერბაიჯანი, სომხეთი, ყაზახეთი, ისრაელი, უკრაინა, ლიეტუვა, პოლონეთი,ბელარუსი, რუსეთის ფედერაცია, გერმანია, ესტონეთი, ლატვია, საუდის არაბეთი და არაბეთის გაერთიანებული საამიროები. მე-17 ქვეყანა, შიდა ტურიზმზე გათვლილი აქტივობებით, საქართველო იქნება.

სარეკლამო თანხა არა ქვეყნების, არამედ აქტივობების მიხედვითაა გადანაწილებული.

“მილიონ 500 ათასი ლარი დაიხარჯება სატელევიზიო რეკლამისთვის. აქ იგულისხმება საერთაშორისო სატელევიზიო არხებზე აჭარის და ბათუმის შესახებ საიმიჯო და სარეკლამო შინაარსის ვიდეო რგოლების განთავსება. ასევე ვგეგმავთ მილიონ ცხრაასი ათასი ლარი დავხარჯოთ ინტერნეტ რეკლამაზე და ავითვისოთ ის დიდი პლატფორმები, როგორიცაა ფეისბუქი, ინსტაგრამი, გუგლი და იუთუბი. გარერეკლამაზე დაიხარჯება მილიონ ლარზე მეტი. ინფო ტურებისთვის 300 ათასი ლარია გამოყოფილი, ხოლო საერთაშორისო გამოფენებში მონაწილეობისთვის [სულ 27 საერთაშორისო გამოფენაა 2019 წელს], 200 ათასი ლარი,” – ამბობს აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტის თავმჯდომარის მოადგილე თამარ კაიკაციშვილი.

თამარ კაიკაციშვილის თქმით, რეკლამაზე თანხა არ დაიხარჯება რუსეთის ფედერაციაში.

“რუსეთი არის სამიზნე  ქვეყანა, მაგრამ, როგორც ასეთი, რომ ჩვენ რაიმე ტიპის სარეკლამო აქტივობებს ვგეგმავდეთ, არა. მაგალითისთვის გეტყვით, რომ სატელევიზიო რეკლამა ჩვენ რუსეთში არ გვაქვს, არც გარერეკლამა. აქტიურ სარეკლამო კამპანიას რუსეთის მიმართულებით ნამდვილად არ ვგეგმავთ. ჩვენ ვთანამშრომლობდით სიენენთან, ევრონიუსთან, დოიჩე ველესთან, ბიბისისთან, რომლებსაც აქვთ წვდომა ძალიან ბევრ ქვეყანაზე და, შესაბამისად, რუსეთიც მათი დაფარვის ზონაშია,” – ამბობს თამარ კაიკაციშვილი.

თამარ კაიკაციშვილის თქმით, 2019 წელს აჭარაში ორ მილიონამდე ტურისტს ელიან.

“2018 წელს გვქონდა დაახლოებით 15 %-იანი ზრდა, რაც ძალიან კარგია. შესაბამისად, ველოდებით, რომ ეს ციფრი, დაახლოებით ორ მილიონ საერთაშორისო ვიზიტორამდე გაიზრდება,” – ამბობს თამარ კაიკაციშვილი.

ოფიციალური მონაცემებით, 2018 წელს, აჭარა 1.8 მილიონმა ტურისტმა მოინახულა.

მისი თქმით, ამ პროგნოზის გაკეთებას უცხოური ტურისტული კომპანიების მხრიდან აჭარით დაინტერესება და აეროპორტში გაზრდილი ჩარტერული რეისები აძლევს.

 

ნეტგაზეთის მასალების სხვა გამოცემებში გადაბეჭდვის წესი
ავტორი