მთავარი,სიახლეები

„3 დღეა წყალი არ გვაქვს, არადა სახლში ნაოპერაციევი ბაბუა გვყავს“ – ბათუმში მცხოვრები

26.11.2022 • 906
„3 დღეა წყალი არ გვაქვს, არადა სახლში ნაოპერაციევი ბაბუა გვყავს“ – ბათუმში მცხოვრები

„უკვე 3 დღეა წყალი არ გვაქვს. ნაოპერაციევი ოჯახის წევრი გვყავს სახლში. წარმოუდგენელ დღეში ვართ უწყლობის გამო“, – ამბობს მოქალაქე, რომელიც ბათუმში, ფრიდონ ხალვაშის გამზირზე ცხოვრობს. უწყლობაზე ჩივიან მიმდებარე ქუჩებზე მცხოვრებლებიც: აეროპორტის დასახლებაში, შარაშიძის ქუჩაზე, გოდერძი ჩოხელის ქუჩაზე…

„ბათუმის წყლის“ პრესცენტრში აცხადებენ, რომ „ავარიულად დაზიანებული წყალმომარაგების ცენტრალური მილის აღდგენითი სამუშაოები დასრულებულია“.

კომპანიის პრესცენტრის განმარტებით, დღეს, 26 ნოემბერს, საღამოს 8-მდე წყლის მიწოდება აღდგება. თუმცა წყლის მიწოდებას ბათუმის მერიის კომპანია გუშინ, 25 ნოემბერსაც ჰპირდებოდა მოსახლეობას საკუთარ ფეისბუქზე: „ფრიდონ ხალვაშის გამზირზე წყალმომარაგება 22:00 საათზე აღდგება“.

„დაზიანების სირთულიდან გამომდინარე სამუშაოები გაგრძელდა და დასრულდა ახლა,“ – განმარტეს „ბათუმის წყლის“ პრესცენტრში.

რა სახის ავარია დაფიქსირდა, რაც მესამე დღეა ვერ მოგვარდა? – „ბათუმის წყლის“ პრესცენტრში კითხვაზე ვერ გვიპასუხეს. აქ არც იმაზე გაგვცეს პასუხი, რამდენი ოჯახია უწყლოდ დარჩენილი.

რატომ არ მიაწოდეს მოსახლეობას სასმელი წყალი, რის ვალდებულებაც ამ კომპანიას აქვს, მათ შორის, ავარიული დაზიანების დროს? –  „ბათუმის წყალში“ თვლიან, რომ მათ ავარიული დაზიანების დროს ამის ვალდებულება არ აქვთ.

საიას იურისტი, პაატა დიასამიძე კი განმარტავს, რომ რადგან კომპანია 24-საათიანი წყალმომარაგების ვალდებულება აქვს, მან ფორსმაჟორის დროსაც უნდა იზრუნოს წყლის ალტერნატიული გზით მიწოდებაზე.

„დაზიანებული იყო ცენტრალური მაგისტრალი. ვალდებულება გვაქვს 24-საათიანი წყალმომარაგების, თუმცა როცა დაფიქსირდა დაზიანება, იყო წყლის  მიწოდებაზე შეზღუდვა და ინფორმირებული იყო მოსახლეობა,“ – ეს მოგვწერეს „ბათუმის წყლის“ პრესცენტრიდან. აქ უპასუხოდ დატოვეს კითხვა: რა გამოსავალი და ალტერნატივა შესთავაზა კომპანიამ მოქალაქეებს, რომლებიც 3 დღეა უწყლოდ დატოვეს?

„ბათუმის წყალმა“ უნდა უზრუნველყოს სასმელი წყლით მოსახლეობის სათანადოდ უზრუნველყოფა, მსგავს სიტუაციაში მან უნდა განიხილოს ალტერნატიული მექანიზმი და თუ არ აკეთებს ამას, მოქალაქეებს შეუძლიათ, მიმართონ სემეკს, წყალმომარაგებას აკონტროლებს სემეკი, ასევე ბათუმის მერიას, რადგან „ბათუმის წყალი“ არის მუნიციპალური შპს და ის ანგარიშვალდებულია მერიასთან,“ – აღნიშნა „ბათუმელებთან“ საია-ს იურისტმა, პაატა დიასამიძემ.

გადაბეჭდვის წესი


ასევე: