მთავარი,სიახლეები

რაში დახარჯავს 12 მილიონ ლარს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია წელს

20.01.2022 • 1116
რაში დახარჯავს 12 მილიონ ლარს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია წელს

ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია „საქართველოში ტურიზმის სექტორის განვითარებისა და ხელშეწყობის მიზნით“ 2022 წელს სხვადასხვა აქტივობას გეგმავს, რაშიც 12 მილიონამდე ლარს, ტენდერის გარეშე დახარჯავს.

ადმინისტრაციის განცხადებით, ძირითადი პრიორიტეტი საერთაშორისო ბაზრებსა და შიდა ბაზრებზე ქვეყნის ტურისტული პოტენციალის წარმოჩენა იქნება.

„ადმინისტრაცია გეგმავს საერთაშორისო გამოფენა-ბაზრობებზე მონაწილეობის მიღებას, საქართველოს კომპლექსური სარეკლამო კამპანიების წარმოებას, მიზნობრივ ქვეყნებში წარმომადგენლობითი ოფისების გახსნას, პრეზენტაციების გამართვასა და, ზოგადად, სხვადახვა სახის საპრომოციო/საინფორმაციო აქტივობების განხორციელებას; ყოველივე ზემოაღნიშნული მოითხოვს სხვადასხვა საქონლისა და მომსახურების შეძენას, კერძოდ:

  • საერთაშორისო გამოფენები – 800 000 ლარი
  • სატრენინგო მომსახურება – 300 000 ლარი
  • ახალი ამბების სააგენტოების მომსახურება – 16 000 ლარი
  • მომსახურებები კვლევისა და ექსპერიმენტული განვითარების სფეროში – 34 000 ლარი
  • სხვადასხვა კომერციული მომსახურება და მასთან დაკავშირებული მომსახურებები – 375 000 ლარი
  • სასტუმროში შეხვედრებისა და კონფერენციების ორგანიზების მომსახურება – 100 000 ლარი
  • საქართველოს საპრომოციო სარეკლამო/მარკეტინგული კამპანიების ორგანიზება მიზნობრივ ბაზრებზე სხვადასხვა ტრადიციული და არატრადიციული საკომუნიკაციო არხების მეშვეობით (ინტერნეტ რეკლამა, რადიო, კინოთეატრები, ბეჭდვითი რეკლამა, გარე რეკლამა და სხვა) – 4 880 000 ლარი;
  • ქართული ღვინის შესყიდვა და ადგილზე მიწოდება – 5 000 ლარი
  • სახელოვნებო მომსახურებები მიზნობრივ ბაზრებზე – 57 200 ლარი
  • სარეკლამო კლიპების გადაღება – 300 000 ლარი;
  • მარკეტინგულ და პიარ მენეჯმენტთან დაკავშირებული საკონსულტაციო მომსახურებები – 5 000 000 ლარი;
  • ტვირთის გადაზიდვა – 50 000 ლარი
  • სასერვერო მომსახურების შეძენა/ინტერნეტ დამხმარე პროდუქტების ან სერვისების შეძენა, CDN ინფორმაციის მიწოდების ქსელის მომსახურება – 20 000 ლარი
  • ადმინისტრაციული მომსახურების შესყიდვა – 50 000 ლარი“.

საერთაშორისო გამოფენები 2022 წელს, რომლებზეც საქართველო იქნება წარმოდგენილი / წყარო: ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია

ზემოთ აღნიშნულ მომსახურებებს, რომლის სავარაუდო ჯამური ღირებულება 11 987 200 ლარია, ტენდერის გარეშე შეისყიდიან, ვინაიდან, როგორც ტურიზმის ადმინისტრაცია აცხადებს:

  • „მსოფლიში ახალი კორონავირუსის გავრცელების გამო დინამიკურად ცვალებადი ეპიდვითარების პირობებში, საქართველოს შესახებ კომპლექსური სარეკლამო და მარკეტინგული კამპანიების და კვლევის განხორციელებისათვის აუცილებელი საქონელისა და მომსახურებების სახელმწიფო შესყიდვების ვადები და მოცულობა წინასწარ გაუთვალისწინებელ ხასიათს ატარებს;
  • აღსანიშნავია ის ფაქტიც, რომ საერთაშორისო კომპანიებს, საკუთარი, ერთმანეთისაგან განსხვავებული და მკაცრად გაწერილი რეგულაციები გააჩნიათ და ისინი ძირითად შემთხვევაში თავად განსაზღვრავენ რეკლამის/პრომოციის დროს, ტექნიკურ თუ ვიზუალურ მოთხოვნებს, მათ შორის ანგარიშსწორების პირობებსა და ვადებს, რაც ხშირ შემთხვევაში ადმინისტრაციისათვის ცნობილი ხდება უშუალოდ ზემოხსენებული სარეკლამო და მარკეტინგული კაპანიების დაწყებამდე მცირე ხნით ადრე.
  • ასევე, გასათვალისწინებელია, რომ საქართველოს სახელმწიფო შესყიდვების მოთხოვნების ფარგლებში, უცხოური კომპანიებისთვის გართულებულია ტენდერში მონაწილეობა.
  • ამასთანავე, ბევრ ბარიერსა და სირთულეს უკავშირდება იმ სახის მომსახურებების შესყიდვაზე ტენდერის გამოცხადება, რომლებიც მოიცავს კრეატიულ და ინტელექტუალურ კონტრიბუციას.
  • ასევე, რიგ შემთხვევებში, მიმწოდებელები, მათ შორის უცხოური მიმწოდებელი კომპანიები და ფიზიკური პირები წინასწარ ითხოვენ მომსახურების საფასურის ჩარიცხვას, მათი მხრიდან კი საბანკო გარანტიის წარდგენა გრძელვადიან პროცედურასთან არის დაკავშირებული“.

მიუხედავად ამისა „გამარტივებული შესყიდვის კონკურენტული წესით განხორციელების მიზნით ადმინისტრაცია უზრუნველყოფს, სპეციალური კომისიის შექმნას, რომელიც 100 000 ლარის და მის ზემოთ ღირებულების სახელმწიფო შესყიდვების განხორციელებისას, მიმწოდებლის არჩევისას თავის გადაწყვეტილებას საფუძვლად დაუდებს ისეთ მონაცემებს როგორიცაა დაბალი ფასი, მიმწოდებლის რეპუტაცია, ხარისხი, იდეა, ინოვაცია, გამოცდილება და ა.შ.“- აცხადებს ადმინისტრაცია.

საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია 2022 წლის მანძილზე კონკრეტულად სოციალურ ქსელ Facebook-ზე განთავსებული პოსტების რეკლამირებისთვის [დასპონსორებაში] 300 ათასი ლარის დახარჯვას გეგმავს:

ტურიზმის ადმინისტრაცია Facebook-ზე რეკლამაში წელს 300 ათას ლარს დახარჯავს

გადაბეჭდვის წესი


ასევე: