ტურიზმის ადმინისტრაცია Facebook-ზე რეკლამაში წელს 300 ათას ლარს დახარჯავს

საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია 2022 წლის მანძილზე სოციალურ ქსელ Facebook-ზე განთავსებული პოსტების რეკლამირებისთვის [დასპონსორებაში] 300 ათასი ლარის დახარჯვას გეგმავს. „აღნიშნულ სოციალურ ქსელს საქართველოში და საზღვარგარეთ ჰყავს დიდი რაოდენობის მომხმარებელი. შესაბამისად, მიზანშეწონილია „ფეისბუქით“ გავრცელებული ინფორმაციის ხელმისაწვდომობის გაზრდა, ამა თუ იმ თემატიკის ინფორმაციის მეტი მომხმარებლისთვის გაცნობა, რასაც „ფეისბუქის“ ინფორმაციის რეკლამირების მომსახურებით სარგებლობა უზრუნველყოფს“, – აღნიშნულია ადმინისტრაციის განაცხადში. … ვრცლად ტურიზმის ადმინისტრაცია Facebook-ზე რეკლამაში წელს 300 ათას ლარს დახარჯავს