Batumelebi | CARDEAL: ბათუმელი ზურაბ ბაკურიძის სტარტაპმა ₾1,6 მილიონი ინვესტიცია მოიზიდა CARDEAL: ბათუმელი ზურაბ ბაკურიძის სტარტაპმა ₾1,6 მილიონი ინვესტიცია მოიზიდა – Batumelebi
RU | GE  
cardeal

CARDEAL: ბათუმელი ზურაბ ბაკურიძის სტარტაპმა ₾1,6 მილიონი ინვესტიცია მოიზიდა

როგორ წარმოგიდგენიათ, რა ბიზნესი შეძლებდა გაყიდვების 500%-იან მატებას პანდემიის პირობებში, როცა ბევრი დიდი ბიზნესკომპანიაც კი კრიზისს განიცდის?

ასეთი კომპანია CARDEAL-ია, ავტოაუქციონების სავაჭრო პლატფორმა, სადაც მომხმარებელს ნახევარ მილიონზე მეტ ავტომობილს სთავაზობენ. რეგიონული მასშტაბით „ქარდიალი“ დღესდღეობით ავტოაუქციონების ყველაზე დიდი პლატფორმაა, იკავებს შიდა ბაზრის ძალიან მნიშვნელოვან ნაწილს.

ამ გვერდს ყოველდღიურად მანქანებით დაინტერესებული 200 ათასზე მეტი ვიზიტორი სტუმრობს.

ქართველი ახალგაზრდების მიერ ორი წლის წინ დაფუძნებულმა კომპანიამ ახლახან წარმოუდგენელი რამ შეძლო – ჯამში 1,6 მილიონის ინვესტიცია მოიზიდა.

Cardeal-ი 500 სტარტაპის რჩეული კომპანიაა

Cardeal-ი 500 სტარტაპის რჩეული კომპანიაა

  • როგორ მოიპოვა დიდი ფინანსური რესურსი და რისთვის დახარჯავს მას კომპანია CARDEAL-ი

ცხადია, ინვესტიცია მოხმარდება წარმატებული და რეალიზებული იდეით შექმნილი პლატფორმა CARDEAL-ის გაფართოებას, ბაზრის კონსოლიდაციას CARDEAL-ის ირგვლივ. ავტომობილებით ვაჭრობა საქართველოში ერთ-ერთი ყველაზე დიდი ინდუსტრიაა:

ყოველწლიურად აქ 700 მილიონი დოლარის ავტომობილების იმპორტი წარმოებს – ლოგიკურია, რომ ზემოთ ხსენებული თანხის ნაწილი მოხმარდება CARDEAL-ის წილის გაზრდას შიდა ბაზარზე.

ამავე რესურსით კომპანია გააგრძელებს მოლაპარაკებებს სილიკონის ველზე. ამ მოლაპარაკების მიზანი სხვადასხვა ქვეყნის ბაზარზე წვდომის გაზრდაა რეგიონის მასშტაბით – კერძოდ უკრაინაში, აზერბაიჯანში, სომხეთში და ა.შ.

როგორ შეძლო CARDEAL-მა დიდი ინვესტიციის მოზიდვა? ამ კითხვაზე კომპანიის აღმასრულებელი დირექტორი, ზურა ბაკურიძე გვპასუხობს, რომ მხოლოდ იდეას, რომელიც ჯერ რეალურად არ ამუშავებულა, ნაკლები შანსი აქვს დაფინანსების მოპოვების. მაგრამ  მისმა კომპანიამ განვითარების მკვეთრი დინამიკა უმოკლეს დროში აჩვენა და დაარწმუნა პარტნიორები პლატფორმის სამომავლოდ რეალურად მზარდ შესაძლებლობებში.

„ამ თანხიდან 300 000 ლარი აქსელერაციის პროგრამაში გამარჯვებისას გადმოგვეცა. ბოლო სიახლე კი 1.3 მლნ ლარია, საიდანაც ნახევარი მსოფლიო ბანკიდან GITA-ს თანადაფინანსების გრანტია, ნახევარი კი საერთაშორისო ინვესტორებისგან მივიღეთ. ეს კომპანიაც, ჩვენს მსგავსად, ავტოინდუსტრიის წარმომადგენელია. აღებული თანხა სწრაფი მასშტაბირების გეგმას მოხმარდება, რომელიც 500 სტარტაპის ფარგლებში შევიმუშავეთ და, მეტწილად, მომხმარებლის ახალ სეგმენტზე გასვლას მოიაზრებს“, – ამბობს Cardeal-ის დირექტორი ზურა ბაკურიძე.

ზურა ბაკურიძე

ზურა ბაკურიძე

Cardeal-ი 500 სტარტაპის რჩეული კომპანიაა. ის სწორედ ამ სტარტაპებს შორის მოხვდა კომპანიების ტოპ ათეულში, რაც ძლიერ სტატუსს და სანდოობას ნიშნავს საერთაშორისო ინვესტორებისთვის.

  • რით იქცა Cardeal-ი ავტოაუქციონების გამორჩეულ პლატფორმად

კომპანია სერვისების გამარტივებული ჯაჭვის მიმწოდებელი და ერთგვარი შუამავალია ყველასთვის, ვინც ავტომობილთან დაკავშირებული ნებისმიერი საკითხითაა დაინტერესებული.

აქამდე საავტომობილო ბაზარი იყო დანაწევრებული, მანქანის მყიდველი ჯერ ეძებდა სასურველ ავტომობილს, პოულობდა სატრანსპორტო კომპანია, ცალკე მიდიოდა ბანკში, ცალკე აკეთებდა ლიზინგს და ა.შ. ხშირად მყიდველები ხდებოდნენ თაღლითების მსხვერპლი, რომლებიც მათ დამატებით, რეალურად უსარგებლო შუამავლობას სთავაზობდნენ მანქანის შეძენის სხვადასხვა ეტაპზე.

„ქარდიალმა“ შესაფერისი ავტომობილის ძიების, შეძენის, გამოწერის, ტრანსპორტირების, განბაჟებისა და ლიზინგის პროცედურები სხვა მრავალ პროცედურასთან ერთად ერთ პლატფორმაზე გააერთიანა და შეძლო ყველაფერი ყოფილიყო გამჭვირვალე.

საიტზე ინტეგრირებულია თანმხლები საიტები, საერთაშორისო სატრანსპორტო კომპანიები, ადგილობრივი სალიზინგო კომპანიები, ასევე ადგილზევეა შესაძლებელი ავტომობილის ექსპერტიზის ჩატარება.

საჭიროების შემთხვევაში ვებპლატფორმაზევე მომხმარებლებს ინდივიდუალურ კონსულტაციას უწევენ სპეციალისტები: როგორ უნდა შევარჩიოთ მანქანა, რა არის ამა თუ იმ მოდელის უპირატესობა სხვასთან შედარებით, ფასის თვალსაზრისით რა შემთხვევაში ვირჩევთ საუკეთესო ვარიანტს არჩევანის არსებობისას და ა.შ. კონსულტაციები ონლაინრეჟიმშია ხელმისაწვდომი.

„ქარდიალის“ გუნდი 12 ადამიანისგან შედგება. კომპანიის სამუშაო ოფისი კი თბილისში მდებარეობს.

ნეტგაზეთის მასალების სხვა გამოცემებში გადაბეჭდვის წესი
ავტორი