მთავარი,სიახლეები

იმედმა რეკლამისგან 5.4 მლნ ლარი მიიღო, საზმაუს სარეკლამო შემოსავლები კი 2-ჯერ გაიზარდა

13.05.2020 • 1183
იმედმა რეკლამისგან 5.4 მლნ ლარი მიიღო, საზმაუს სარეკლამო შემოსავლები კი 2-ჯერ გაიზარდა

საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის ინფორმაციით, სატელევიზიო არხების კომერციულმა შემოსავალმა 2020-ის პირველ კვარტალში, რომელიც რეკლამას, სპონსორობას, პროდუქტის განთავსებას, განცხადებებს და ტელეშოპინგს მოიცავს, 13 659 925 ლარი შეადგინა. ამ თანხის ყველაზე დიდი წილი რეკლამების შემოსავლის სახით 2020 წლის პირველ კვარტალში ასე გადანაწილდა:

  • ტელეიმედის სარეკლამო შემოსავალი – 5 404 783 ლარი
  • რუსთავი 2-ის სარეკლამო შემოსავალი – 2 555 286 ლარი
  • მთავარი არხის სარეკლამო შემოსავალი – 1 859 641 ლარი
  • TV პირველის სარეკლამო შემოსავალი – 927 809 ლარი
  • საზოგადოებრივი მაუწყებლის სარეკლამო შემოსავალი – 438 038 ლარი

სხვა ტელევიზიების შემოსავლები სარეკლამო საქმისგან 2020 წლის პირველ კვარტალში ასე გადანაწილდა:

  • სილქნეტი – 229 656.03 ლარი
  • ჯი-დი-ეს TV – 437 105.48 ლარი
  • პალიტრა TV – 109 692.80 ლარი
  • ტელეკომპანია „კავკასია“ – 46 468.78 ლარი (სხვა ტელევიზიების მონაცემების  სანახავად გადადით აქ)

კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის ინფორმაციით, სატელევიზიო სარეკლამო შემოსავლებს COVID 19-ის ეპიდემიის გამოცხადებამდე მზარდი ტენდენცია ჰქონდა.  2020 წლის პირველ კვარტალში, მარტის თვეში დაფიქსირებული 4%-იანი  კლების მიუხედავად, სატელევიზიო სარეკლამო შემოსავლები გასულ წელთან შედარებით 7-%-ით გაიზარდა.

2019 წლის პირველ კვარტალთან შედარებით, 2020 წლის პირველ კვარტალში სატელევიზიო სარეკლამო შემოსავლები 189%-ით გაეზარდა საზოგადოებრივ მაუწყებელს, 56%-ით გაიზარდა „ჯი დი ესის“ სარეკლამო შემოსავალი, 50%-ით ტელეკომპანია პირველის, ხოლო 27%-ით გაიზარდა ტელეიმედის სარეკლამო შემოსავლები.

კომისიის გათვლებით 2020 წლის პირველ კვარტალში სატელევიზიო სარეკლამო შემოსავლებში დაფიქსირებული ზრდის მიუხედავად, მოსალოდნელია, რომ COVID19-ის გავრცელება სარეკლამო ბაზარზე მთელი წლის განმავლობაში უარყოფითად აისახება.

გადაბეჭდვის წესი


ასევე: