საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის ინფორმაციით, სატელევიზიო არხების კომერციულმა შემოსავალმა 2020-ის პირველ კვარტალში, რომელიც რეკლამას, სპონსორობას, პროდუქტის განთავსებას, განცხადებებს და ტელეშოპინგს მოიცავს, 13 659 925 ლარი შეადგინა. ამ თანხის ყველაზე დიდი წილი რეკლამების შემოსავლის სახით 2020 წლის პირველ კვარტალში ასე გადანაწილდა:
- ტელეიმედის სარეკლამო შემოსავალი – 5 404 783 ლარი
- რუსთავი 2-ის სარეკლამო შემოსავალი – 2 555 286 ლარი
- მთავარი არხის სარეკლამო შემოსავალი – 1 859 641 ლარი
- TV პირველის სარეკლამო შემოსავალი – 927 809 ლარი
- საზოგადოებრივი მაუწყებლის სარეკლამო შემოსავალი – 438 038 ლარი
სხვა ტელევიზიების შემოსავლები სარეკლამო საქმისგან 2020 წლის პირველ კვარტალში ასე გადანაწილდა:
- სილქნეტი – 229 656.03 ლარი
- ჯი-დი-ეს TV – 437 105.48 ლარი
- პალიტრა TV – 109 692.80 ლარი
- ტელეკომპანია „კავკასია“ – 46 468.78 ლარი (სხვა ტელევიზიების მონაცემების სანახავად გადადით აქ)
კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის ინფორმაციით, სატელევიზიო სარეკლამო შემოსავლებს COVID 19-ის ეპიდემიის გამოცხადებამდე მზარდი ტენდენცია ჰქონდა. 2020 წლის პირველ კვარტალში, მარტის თვეში დაფიქსირებული 4%-იანი კლების მიუხედავად, სატელევიზიო სარეკლამო შემოსავლები გასულ წელთან შედარებით 7-%-ით გაიზარდა.
2019 წლის პირველ კვარტალთან შედარებით, 2020 წლის პირველ კვარტალში სატელევიზიო სარეკლამო შემოსავლები 189%-ით გაეზარდა საზოგადოებრივ მაუწყებელს, 56%-ით გაიზარდა „ჯი დი ესის“ სარეკლამო შემოსავალი, 50%-ით ტელეკომპანია პირველის, ხოლო 27%-ით გაიზარდა ტელეიმედის სარეკლამო შემოსავლები.
კომისიის გათვლებით 2020 წლის პირველ კვარტალში სატელევიზიო სარეკლამო შემოსავლებში დაფიქსირებული ზრდის მიუხედავად, მოსალოდნელია, რომ COVID19-ის გავრცელება სარეკლამო ბაზარზე მთელი წლის განმავლობაში უარყოფითად აისახება.