„საგანგებო რეჟიმის პირობებში მუნიციპალიტეტის მერიის თანამშრომლებს დისტანციურად უწევთ კომუნიკაცია მოქალაქეებთან, რამდენადაც მუნიციპალიტეტში მოქმედებს ცხელი ხაზის მხოლოდ 1 ნომერი, გადატვირთული ზარების ფონზე მომსახურების გაწევა ხორციელდება შეფერხებით, მომსახურების შეფერხებით მიწოდების გამო კი, მნიშვნელოვნად ილახება ბათუმის მუნიციპალიტეტის მერიის იმიჯი,“ – აცხადებს მერია.
ქოლცენტრის გასამართად შესაბამისი მომსახურების შესყიდვას მერია ტენდერის გარეშე გეგმავს, რისთვისაც 9 906 ლარი დაიხარჯება.
მერიის ინფორმაციით, „საუბრის ლიმიტის მოცულობა დაანგარიშებული იქნა ბათუმის მერიის ცხელ ხაზზე განხორციელებული ზარების საშუალო სტატისტიკის შესაბამისად“.
მერია ხელშეკრულების გაფორმებას კომპანია GEONET-თან გეგმავს, რაზედაც შესყიდვების სააგენტოსგან თანხმობას ითხოვს.