მთავარი,სიახლეები

რეკლამის ეფექტი საზოგადოებრივ მაუწყებელზე [ვიდეო]

14.08.2019 • 1311
რეკლამის ეფექტი საზოგადოებრივ მაუწყებელზე [ვიდეო]

ავტორი: ჟურნალისტიკის რესურსცენტრი

მაშინ, როდესაც „რუსთავი 2-ის“ ყოფილ გენერალურ დირექტორს, ნიკა გვარამიას პროკურატურა შუამავალ სარეკლამო კომპანიასთან „საეჭვო შეთანხმების“ გაფორმებაში ედავება, რითაც, მათივე განცადებით, კერძო მაუწყებელმა 7 მილიონი ლარი იზარალა, არავინ ინტერესდება საზოგადოებრივი მაუწყებლისა და შუამავალი სარეკლამო კომპანიების გარიგებებით. მაუწყებლის, რომლის საბიუჯეტო მხარაჭერამ 50 მილიონს გადააჭარბა და რომელიც გასულ წელს, სადავო საკანონმდებლო ცვლილებებით, კომერციული დროის გაყიდვის უფლებით კერძო არხებს გაუთანაბრდა, შემოწმებას არ გეგმავს არც აუდიტის სამსახური და არც კომუნიკაციების ეროვნული კომისია.

____

ფილმი მომზადებულია საერთაშორისო აუდიტორიისთვის, შესაბამისად, შეიცავს ბევრ ისეთ ინფორმაციას, რომელიც ქართულმა მაყურებელმა შესაძლოა უკვე იცის.

მადლობა თანამშრომლობისთვის: გაზეთი „ბათუმელები“; საია

მასალა მომზადებულია „ღია მედია ჰაბის“ ფინანსური მხარდაჭერით

გადაბეჭდვის წესი


ასევე: