სატენდერო დოკუმენტაციის მიხედვით ტენდერში გამარჯვებულმა კომპანიამ ბათუმის ბრენდ-კონცეფციის, ლოგოს და სლოგანის, ასევე ვებგვერდის შექმნასთან დაკავშირებით უნდა ჩაატაროს კვლევა, რაშიც სხვადასხვა სოციალური ჯგუფების მონაწილეობა უნდა უზრუნველყოს.
სატენდერო დოკუმენტაციაში ვკითხულობთ, რომ ადგილობრივი ბიზნესასოციაციების, სამოქალაქო სექტორის, ბათუმში მყოფი ტურისტების, კულტურისა და მეცნიერების სფეროს წარმომადგენლების კვლევაში მონაწილეობამ „მათი მისწრაფებებისა და ღირებულებების ბრენდის პლათფორმაში ასახვა უნდა უზრუნველყოს“.
კონკურსის მონაწილეს მოეთხოვება კომისიას ჩააბაროს შუალედური ანგარიში კვლევის შესახებ და რეკომენდაციების მიღების შემდეგ გააგრძელოს კვლევა საბოლოო შედეგის მისაღებად.