მთავარი,სიახლეები

ნავთობტერმინალი გარემოს დაცვის ზედამხედველობის დეპარტამენტის წინააღმდეგ

01.06.2016 • 1335
ნავთობტერმინალი გარემოს დაცვის ზედამხედველობის დეპარტამენტის წინააღმდეგ

“ბათუმის ნავთობტერმინალი” სასამართლოში გარემოს დაცვის ზედამხედველობის დეპარტამენტს ედავება. ტერმინალი მიმდინარე წლის 26 თებერვალს ზღვაში ნავთობის ჩაღვრის გამო დააჯარიმეს 65 ათასი ლარით, ხოლო 5 ათასი ლარით – ინფორმაციის შეუტყობინებლობისთვის. ნავთობტერმინალი მეორე ჯარიმას ასაჩივრებს. კომპანიის შეფასებით, მათ ინფორმაცია დროულად შეატყობინეს გარემოსდამცველებს

“იმ დილით სამსახურის უფროსმა დამირეკა, რაღაც ლაქები შეინიშნება ზღვაშიო – მოუყვა მოსამართლე ჯუმბერ ბეჟანიძეს მოწმემ, გარემოს დაცვის დეპარტამენტის შავი ზღვის  კონვენციური დაცვის სამმართველოს მთავარმა ინსპექტორმა, ჯუმბერ სარჯველაძემ  – დაახლოებით 9 საათისკენ გავედით ზღვაში კატარღით. ვცდილობდით, დაგვედგინა, საიდან იღვრებოდა ნავთობი. ნისლი იყო და ხილვადობაც ჭირდა. მახინჯაურის არეალშიც გავედით. ზუსტად 10 საათსა და 20 წუთზე შევნიშნეთ პირველ ნავსადგომთან ტერმინალის სპეციალური ნავთობმკრეფი კატარღები ცურავდნენ, უკვე ლოკალიზებაზე მუშაობდნენ”.

“ჩვენ არ ვიცოდით წყარო, საიდან იღვრებოდა ნავთობი” – თქვა სასამართლო პროცესზე თენგიზ გორდელაძემ, “ბათუმის ნავთობტერმინალის” წარმომადგენელმა. მისი განმარტებით, შეტყობინება კომპანიას გარემოს დაცვის ზედამხედველობის დეპარტამენტისთვის მას შემდეგ უნდა გადაეცა, როცა დაადგენდნენ, საიდან იღვრებოდა ნავთობი ზღვაში.

“თუკი ნავთობი არ იღვრებოდა თქვენი არხიდან, სხვას ემსახურებოდით ამის გაურკვევლად?” – იკითხა მოსამართლე ჯუმბერ ბეჟანიძემ, რაზეც ტერმინალის იურისტებმა მიუგეს, რომ ისინი ყოველთვის მუშაობენ ლოკალიზებაზე იმის მიუხედავად, დაბინძურების წყარო ტერმინალია, თუ რომელიმე გემი.

სასამართლოს ჩვენება მისცა ასევე ბათუმის საზღვაო ნავსადგურის კაპიტანმა, თენგიზ გადელიამ. ეს უწყება ეკონომიკის სამინისტროს ექვემდებარება და პირველ რიგში, ინფორმაცია სწორედ ნავსადგურის დისპეტჩერის სამსახურში შედის. კაპიტანმა მოსამართლეს უთხრა, რომ ინფორმაცია დაახლოებით დილის 9 საათისთვის მათთან ნავთობტერმინალისგან შევიდა, მაგრამ მანამდე ნავსადგურის წარმომადგენელმა თავად ნახა ზღვაში ნავთობის ლაქებიც და ტერმინალის მცურავი საშუალებებიც, რომლებიც ნავთობის ამოტუმბვაზე მუშაობდნენ.

მოსამართლე ჯუმბერ ბეჟანიძე შემდეგ სხდომაზე კიდევ ერთ მოწმეს დაკითხავს – კატარღა “ფლორას” კაპიტანს. ეს ის კაპიტანია, ვინც ბათუმის საზღვაო ნავსადგურიდან პირველმა [ინფორმაციის შეტყობინების მიღებამდე] შენიშნა ლაქებიც და დაბინძურების ლოკალიზებაზე მომუშავე ტერმინალის თანამშრომლებიც.

 

 

გადაბეჭდვის წესი


ასევე: