ნეტგაზეთი • RU
basis bank

მეგო ბარათი, ბაზისბანკის საკრედიტო ბარათი ახალი დიზაინით და პირობებით

19 დეკემბრიდან, ბაზისბანკი, საქართველოში პირველ საკრედიტო მეგო ბარათს, ახალი დიზაინითა და გაუმჯობესებული, კლიენტის მოთხოვნებზე მაქსიმალურად მორგებული პირობებით სთავაზობს მომხმარებელს.

საკრედიტო ბარათი იდეალური საშუალებაა შოპინგის ან გაუთვალისწინებელი ხარჯის დროს, როდესაც ხელფასამდე ცოტა დროა დარჩენილი. მეგო ბარათის მეშვეობით კი, მომხმარებელი შეძლებს, ისარგებლოს 55 დღიანი უპროცენტო საშეღავათო პერიოდით, საკომისიოს გარეშე გადაიხადოს პროდუქტის ან მომსახურების ღირებულება და მიიღოს ქეშბექი, ათვისებული თანხის 1%-ის ოდენობით.

მეგო ბარათით სარგებლობა შესაძლებელია ყველაზე მაღალი, 30,000 ლარამდე საკრედიტო ლიმიტით და დაბალი საპროცენტო განაკვეთით. ყოველთვიური შენატანის ოდენობა კი ათვისებული თანხის მხოლოდ 2%-ს შეადგენს. ბარათის ერთ-ერთ უპირატესობას, ბაზარზე არსებულ ბარათებთან შედარებით, ბანკომატში განაღდების დაბალი საკომისიო განაპირობებს, რაც 2.5%, მინიმუმ 1 ლარია.

„ბაზისბანკმა, 2006 წელს, საქართველოში პირველმა, შესთავაზა მომხმარებელს ქართული რეალობისთვის სრულიად ახალი საბანკო პროდუქტი – საკრედიტო ბარათი. ბოლო რამდენიმე თვის განმავლობაში, ჩვენი გუნდი აქტიურად მუშაობდა იმაზე, რომ მეგო ბარათს მიეღო ახალი, თანამედროვე ვიზუალი და, ამასთანავე, მაქსიმალურად ყოფილიყო მორგებული მომხმარებლის მოთხოვნებსა და საჭიროებებზე. დღეიდან კი, ამაყად შეგვიძლია შევთავაზოთ სრულიად ახალი ტიპის საკრედიტო ბარათი, რომელიც ითვალისწინებს მათ ინტერესებს და, პირობებისა და მოქნილობის კუთხით, კონკურენტუნარიანია ბაზარზე არსებულ საკრედიტო ბარათებთან მიმართებაში. დარწმუნებული ვარ, რომ ახალი მეგო ბარათი სრულად გაამართლებს მომხმარებლის მოლოდინებს.“ – ბაზისბანკის პროდუქტების განვითარების დეპარტამენტის უფროსი, მარეხ საჯაია.

ნეტგაზეთის მასალების სხვა გამოცემებში გადაბეჭდვის წესი
ავტორი