კომპანია „ჯეოსელის“ აბონენტების უმრავლესობას საკომუნიკაციო ქსელით სარგებლობა შეზღუდული აქვთ. აბონენტები ვერც ამ ქსელის ინტერნეტით სარგებლობენ.
კომპანია „ჯეოსელის“ ცხელ ხაზზე „ბათუმელებს“ უთხრეს, რომ ტექნიკური ხასიათის პრობლემა დილის 8 საათიდან შეიქმნა.
„ინტენსიურად მუშაობს ტექნიკური ჯგუფი, ხარვეზის გამომწვევი მიზეზი უცნობია. ჯერ არ ვიცით, როდისთვის გამოსწორდება ხარვეზი,“ – გვითხრა „ჯეოსელის“ ცხელი ხაზის ოპერატორმა.
განახლება: ამ დროისთვის 11:50 „ჯეოსელის“ ქსელის მუშაობა აღდგენილია.