მთავარი,სიახლეები

რუსული ბიზნესი ცდილობს დაეპატრონოს ქვეყნიდან გასული ბრენდების სახელებს 

30.03.2022 • 1739
რუსული ბიზნესი ცდილობს დაეპატრონოს ქვეყნიდან გასული ბრენდების სახელებს 

მარტის შუა რიცხვებიდან დღემდე რუსეთის ინტელექტუალური საკუთრების ფედერალური სამსახურის (როსპატენტის) რეესტრში ცნობილი საერთაშორისო ბრენდების სახელების რეგისტრაციის მცდელობით რუსული ბიზნესისა და ინდივიდუალური მეწარმეებისგან 50-ზე მეტი განაცხადი შევიდა, Dior-დან Visa-მდე – წერს რუსული სახელისუფლებო მედია РБК-ი.

რუსი მეწარმეების მიერ პრეტენდენტულ ბრენდებს შორის არიან გადახდის სისტემების ბრენდები: Mastercard-ი და American Express-ი, ავტომანქანების: Audi და Mercedes-Benz-ი, ასევე, მოდისა და სილამაზის ბრენდები, როგორიცაა: Levi’s-ი, Christian Dior-ი და სხვები.

უკრაინაზე თავდასხმისა და დღემდე მიმდინარე სრულმასშტაბიანი საომარი მოქმედებების გამო, რუსეთის ბაზარი ნაწილობრივ ან სრულად დატოვეს უცხოურმა ბრენდებმა.

განაცხადების უმეტესობა შეესაბამება ორიგინალური ბრენდების სახელებს, მაგრამ არის სავაჭრო ნიშნის რედიზაინის ან კორპორატიული სტილის კოპირების შემთხვევები.

მაგალითად, განაცხადი შეტანილია Nezpresso-ს ბრენდის რეგისტრაციისთვის საქონლის საერთაშორისო კლასიფიკაციის სისტემის (МКТУ) რამდენიმე კლასში, მათ შორის, 07 და 11, რომლებიც მოიცავს ყავის საფქვავს, ყავის მწარმოებელს და ყავის კაფსულებს. Nespresso-ს ბრენდისგან განსხვავებით (რომელიც Nestle-ს საკუთრებაა), სავაჭრო ნიშანში S შეიცვალა Z-თი და იგი Nespresso-ს ლოგოს ვიზუალური ელემენტის ანალოგია.

რუსი მეწარმეები ასევე ცდილობენ დაარეგისტრირონ ბრენდები “Idea” და “Idea Furniture Factory”, შვედური ავეჯის ბრენდის IKEA-ს ლოგოს ვიზუალურად მსგავსი სტილისა და ფერების გამოყენებით.

რბკ-სთან საუბრისას, საპატენტო სამართლის სპეციალიზებული იურისტები დარწმუნებულნი არიან, რომ დიდი ალბათობით, რუსულ ბიზნესს არ აქვს ამ ბრენდების დარეგისტრირების შანსი. როგორც Zuykov & Partners-ის მმართველი პარტნიორი სერგეი ამბობს, „[რეგისტრაციის] შანსები შეიძლება იყოს ერთადერთ შემთხვევაში: თუ მთავრობა გადაწყვეტს გააუქმოს არამეგობრული ქვეყნების ინტელექტუალური საკუთრება“.

ფოტომანიპულაცია

გადაბეჭდვის წესი


ასევე: