Batumelebi | Storytelling-ი ბრენდის კომუნიკაციაში -AdBlackSea-ის სემინარული პროგრამა Storytelling-ი ბრენდის კომუნიკაციაში -AdBlackSea-ის სემინარული პროგრამა – Batumelebi
RU | GE  

Storytelling-ი ბრენდის კომუნიკაციაში -AdBlackSea-ის სემინარული პროგრამა

 

26 სექტემბერს, რეკლამის საერთაშორისო ფესტივალ AdBlackSea-ს სემინარული პროგრამის ფარგლებში, ლეონიდ ფეიგინი, სააგენტო Direct Design Visual Branding-ის თანამფლობელი და კრეატიული დირექტორი წარადგენს თემას “Everliving skeleton of history”.  ის ახსნის storytelling-ის პრინციპებსა და პერსპექტივების მნიშვნელობას ბრენდის კომუნიკაციაში.

 

ლეონიდ ფეიგინი ბრენდინგისა და მარკეტინგის სფეროში უკვე 24 წელი მუშაობს.  არის რუსეთის რეკლამის აკადემიის წევრი, რუსეთის არტდირექტორების კლუბის (ADCR)  პრეზიდიუმის წევრი, British Higher School of Art&Design-ში სალექციო კურსის ავტორი და Wordshop Academy of Communications-ის კრეატიული ფაკულტეტის კურატორი.

 

რეკლამის საერთაშორისო ფესტივალი AdBlackSea ტარდება ბათუმში 2015 წლის 24-27 სექტემბერს საქართველოს მთავრობისა და ბათუმის მერიის მხარდაჭერით.

 

რეკლამის საერთაშორისო ფესტივალ AdBlackSea -ს მედიამხარდამჭერები არიან: Marketer.ge, რადიო ჰოლდინგი ფორტუნა, Palitra tv, რადიო პალიტრა, Georgian Journal, CBW.ge, ABW.ge, ipress.ge, ibusiness.ge, Myvideo.ge, Flit Media – ჟურნალები EGO და EGO Men, მულტიმედია-ციფრული პლატფორმა ,,სტარვიზია”, რადიო პოზიტივი, რადიო იმედი, ტელეკომპანია მაესტრო, საინფორმაციო სააგენტო Editori, Leavingstone, აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტი.


რეკლამის საერთაშორისო ფესტივალ AdBlackSea -ს მხარდამჭერები არიან: „თელიანი ველი“, „ბორჯომი“, „კოკა-კოლა“, „თიბისი ბანკი“.


სასემინარო პროგრამის სხვა მონაწილეებს, ისევე როგორც ფესტივალის განახლებად პროგრამას, შეგიძლიათ გაეცნოთ ფესტივალის ვებგვერდზე:www.adblacksea.com


ფესტივალზე დასწრების მსურველებს, ვინც ვერ მოასწრო საიტზე დარეგისტრირება, ფესტივალის დღეებში (24-27 სექტემბერი)  შესაძლებელი იქნება ადგილზე რეგისტრაცია. დამატებითი კითხვებისათვის მიმართეთ: project@vrk.org.ua

 

 

ნეტგაზეთის მასალების სხვა გამოცემებში გადაბეჭდვის წესი
"ბათუმელები" , [ანონსი]