გასულ წელს ტურიზმის საინფორმაციო ცენტრებმა აჭარის ხუთივე მუნიციპალიტეტი მოიცვა. აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტის ინფორმაციით, გასულ წელს ტურისტთა განსაკუთრებული სიმრავლით ბათუმის საბაგირო გზასთან არსებული საინფორმაციო ცენტრი გამოირჩეოდა, რომელიც ზაფხულში 24-საათიან რეჟიმში მუშაობდა. ასევე ხალხმრავლობით გამოირჩეოდა ბულვარისა და სარფის საინფორმაციო ცენტრები.
სტატისტიკის მიხედვით, 2014 წელს 2013 წელთან შედარებით 69,8%-ით მეტმა ტურისტმა ისარგებლა საინფორმაციო ცენტრების მომსახურებით. ყველაზე მეტი ტურისტული მომსახურება შეიძინეს უკრაინელმა (51%), რუსმა (22%) და ბრიტანელმა (14%) ტურისტებმა. ყველაზე გაყიდვადი ტური აჭარაში იყო მთიანი აჭარის ტური, რომელიც მახუნცეთის ხიდსა და ჩანჩქერს, ზვარეს ეკლესიასა და ღვინის სახლს მოიცავდა. პოპულარობით სარგებლობდა ასევე ქალაქის ტური, ბოტანკური ბაღი და მტირალას ნაციონალური პარკი.