Batumelebi | შემცირებები ბათუმის ავტოტრანსპორტში – უნდა უსინჯავდნენ თუ არა მძღოლებს წნევას შემცირებები ბათუმის ავტოტრანსპორტში – უნდა უსინჯავდნენ თუ არა მძღოლებს წნევას – Batumelebi
RU | GE  

შემცირებები ბათუმის ავტოტრანსპორტში – უნდა უსინჯავდნენ თუ არა მძღოლებს წნევას

 

დღეს, 23 დეკემბერს, ბათუმის საკრებულოს წევრებთან სამუშაო შეხვედრაზე შპს „ბათუმის ავტოტრანსპორტის“  ხელმძღვანელმა არ დააკონკრეტა კონკრეტულად რამდენი პირის გათავისფლება იგეგმება, თუმცა საკრებულოს წევრის რეპლიკა: „ვიცი, რომ იანვრიდან თანამშრომლების შემცირებას გეგმავთ“, ბათუმის ავტოტრანსპორტის ხელმძღვანელმა პაატა დუმბაძემ დაადასტურა. მეტი კითხვა ამ საკითხთან დაკავშირებით საკრებულოს წევრებს არ დაუსვამთ.

 

 

პაატა დუმბაძე - შპს „ ბათუმის ავტოტრანსპორტის“ ხელმძღვანელი
პაატა დუმბაძე – შპს „ ბათუმის ავტოტრანსპორტის“ ხელმძღვანელი

საკრებულოს წევრები ორგანიზაციაში დასაქმებული მძღოლების შრომითი პირობებით დაინტერესდნენ. შპს „ავტოტრანსპორტის“ ხელმძღვანელის ინფორმაციით ამ დროისათვის ორგანიზაციაში 220 მძღოლია დასაქმებული, რომელთა ანაზღაურებაც ცოტა ხნის წინ გაიზარდა და  საათში 4 ლარსა და 20 თეთრს შეადგენს. მძღოლს შეუძლია კვირაში ერთი დღე დაისვენოს. ამ დროისათვის არსებული მონაცემებით თითოეული მძღოლი საშუალო დატვირთვით თვეში 60 ლარიდან 800 ლარამდე ანაზღაურებას გამოიმუშავებს.  პერიოდულად მოწმდება მათი ჯანმრთელობის მდგომარეობა და ორგანიზაციაში მათი ჯანმრთელობის დაზღვევის საკითხიც განიხილება.

 

პაატა დუმბაძის ინფორმაციით ამ დროისათვის ყველა მძღოლთან გაფორმებულია შრომითი ხელშეკრულება:  „ეს საკითხიც პროფესიულ კავშირებთან ერთად გავიართ.“

 

საკრებულოს წევრები დაინტერესდნენ, ხორციელდება თუ არა ყოველ დილით მძღოლის როგორც ალკოტესტზე შემოქმება, ასევე წნევის გასინჯვა, რაზეც პაატა დუმბაძემ უპასუხა, რომ ალკოტესტზე შემოწმება ეტაპობრივად ხორციელდება, რადგან „ყოველდღე ეს შეუძლებელია“.

საკრებულოს წევრის ირაკლი ჩავლეიშვილის რეკომენდაციით შპს „ავტოტრანსპორტმა“ მძღოლები როგორც ალკოტესზე უნდა შეამოწმოს ყოველი სამუშაო დღის წინ, მათ წნევაც უნდა უკონტროლონ:

 

 „არსებობს ელეტროხელსაწყო რომელიც წნევას სინჯავს ძალიან მცირე დროში და ამაში რთული არაფერია.“

 

საკრებულოს წევრი კობა ჩხეიძე დაინტერესდა, თუ რამდენია ე.წ „მინის მოსაცდელების“ დამონტაჟებისა და მისი შენახვის ხარჯი, ასევე რამდენია რეკლამიდან შემოსული შემოსავალი, რაზეც პაატა დუმბაძემ უპასუხა რომ ამ ინფორმაციის გასაცემად ის მზად არ იყო.

 

ორგანიზაციის ხელმძღვანელის ინფორმაციით 2015-2018 წლებში  განსახორციელებელ პროექტებში მუნიციპალური ტრანსპორტის მგზავრთა ნაკადის მთვლელი სისტემით აღჭურვა, მოსაცდელების მოწესრიგება, ტერმინალების მოწყობა, ბუნებრივ აირზე მომუშავე ავტობუსების შეძენა  დაასახელა, მისივე ინფორმაციით:  „ამ პროექტების განხორციელებას მთლიანობაში დაახლოებით ათი მილიონი ლარი დასჭირდება.“

 

მოვალი წლის ბათუმის ბიუჯეტის პროექტში, რომელიც საკრებულოს ჯერ არ დაუმტიკებია შპს „ ბათუმის ავტოტრანსპორტის“ დაფინანსება 3 300 000 ლარია, გარდა ამისა მერიამ პედაგოგებისა და მოსწავლეების უფასოდ მგზავრობის დასაფინანსებლად ბიუჯეტში მილიონ 300 000 ლარი გაითვალიწინა – პაატა დუმბაძის მიხედვით ეს თანხა შესაძლებელია ორგანიზაციამ მთლიანდა არ აითვისოს: „ ჩვენ ვაკეთებთ იმ მომსახურების რაპორტს, რაც გავწიეთ, შესაბამისად გვირიცხავს მერია თანხას“.

 

საკრებულოს „ქართული ოცნების“ ფრაქციის თავმჯდომარემ შპს „ბათუმის ავტოტრანსპორტის“ ხელმძღვანელს ურჩია ავტობუსების გამართულობა – გაახლებისა და კომფორტულად მგზავრობის საკითხზეც იზრუნოს: „მე კონკრეტული მიზნით ვმგზავრობ ავტობუსით და იქ რომ ვზივარ თავი აკვანში მგონია“ – განაცხადა თამაზ თურმანიძემ შეხვედრაზე.  ის აიპების მიერ საკრებულოს წევრებისთვის ანგარიშის ჩაბარებისა და განვითარების სტრატეგიის გასაცნობად სამუშაო შეხვედრის ინიციატორი და ორგანიზატორი იყო.

 

 

 

ნეტგაზეთის მასალების სხვა გამოცემებში გადაბეჭდვის წესი
ცაგო კახაბერიძე