განათლება,მთავარი,სიახლეები

სამინისტრო 15 ივნისის შემდეგ 200 000 ლარს დახარჯავს „ტელესკოლის“ პოპულარიზაციაზე

01.06.2020 • 2248
სამინისტრო 15 ივნისის შემდეგ 200 000 ლარს დახარჯავს „ტელესკოლის“ პოპულარიზაციაზე

განათლების სამინისტრო 199 996 ლარად ყიდულობს პროექტს, რის შესახებაც საზოგადოება უკვე ინფორმირებულია. სამინისტრო „ტელესკოლის“ საინფორმაციო კამპანიისთვის, რომელიც საზოგადოებრივი მაუწყებლის ეთერში გადაიცემა, მომსახურებას ყიდულობს სასწავლი წლის დასრულების შემდეგ. სამინისტრო შესყიდვის აუცილებლობას ასე ასაბუთებს:

„აღნიშნული საკითხი (ანუ „ტელესკოლის“ და სწავლის დასრულების შესახებ ინფორმაცია) წარმოადგენს საზოგადოებრივი და სახელმწიფოებრივი მნიშვნელობის ინტერესის ღონისძიებას…

2020 წლის გაზაფხულის სემესტრის სასწავლო წელი მთავრდება ივნისის შუა რიცხვებში, აუცილებელია, რომ აღნიშნული ინფორმაცია საზოგადოებას მიეწოდოს დროულად და შეუფერხებლად“.

„საზოგადოებამ უნდა იცოდეს, რომ დისტანციური სწავლების მეთოდი არის განათლების სისტემაში მომუშავე კომპეტენტური ადამიანების დაუღალავი, ოპერატიული შრომის შედეგი, რომელიც ღირსეულად აგრძელებს სწავლის უზრუნველყოფასა და განათლების სისტემის რეფორმირების პროცესს. პროექტი „ტელესკოლა“ ითვალისწინებს სკოლის მოსწავლეებისთვის ეროვნული სასწავლო პროგრამით გათვალისწინებული ტელეგაკვეთილების ჩატარებას“, – წერს დასაბუთებაში სამინისტრო.

მიუხედავად იმისა, რომ დისტანციური სწავლება თითქმის ორი თვეა მიმდინარეობს და „ტელესკოლის“ შესახებ სამიზნე აუდიტორია, წესით, ინფორმირებული უნდა იყოს, სამინისტრო მაინც აპირებს 200 ათასამდე ლარი დახარჯოს ამ ინფორმაციის გავრცელებაში.

„აღსანიშნავია, რომ აბიტურიენტები, უმაღლესი სასწავლო დაწესებულებები სწავლას აგრძელებენ ივლისის თვის ჩათვლით და აუცილებელია მოვიცვათ როგორც ივნისის, ასევე ივლისის თვეც.

სამინისტროს სურს, აღნიშნული მომსახურება შეისყიდოს ტენდერის გარეშე, გამარტივებული წესით, 2020 წლის 15 ივნისიდან 2020 წლის 18 ივლისის ჩათვლით პერიოდში.

აქედან გამომდინარე, დროის სიმცირის გათვალისწინებით, ვერ მოესწრება ტენდერის გამოცხადებისთვის საჭირო ღონისძიებების განხორციელება და მნიშვნელოვანია უმოკლეს ვადაში მოხდეს დისტანციური სწავლების საინფორმაციო, საკომუნიკაციო მომსახურების შესყიდვა გამარტივებული წესით“, – წერს განათლების სამინისტრო.

სამინისტროს ცნობით, ამ ინფორმაციის ცოდნა ყველაზე მეტად აუცილებელია იმ ადამიანებისთვის, „ვინც აცნობიერებს ხარისხიანი განათლების მნიშვნელობას და მის პირდაპირ კავშირს მათი შვილების კეთილდღეობასთან მუდმივად ცვალებად სამყაროში და საკუთარი თავის დაცულ, მშვიდ სიბერესთან“.

განათლების სამინისტრო ასევე წერს დოკუმენტში, რომ „აღნიშნული მეთოდიკის დანერგვა“ ანუ „ტელესკოლა“ და დისტანციური სწავლება გაგრძელდება მომავალშიც, „მიუხედავად ქვეყანაში არსებული ეპიდვითარებისა“.

საზოგადოებისთვის ამ დრომდე უცნობია, რამდენი დახარჯა განათლების სამინისტრომ „ტელესკოლის“ პროექტის განხორციელებისთვის და რამდენის დახარჯავს აპირებს სამომავლოდ ბიუჯეტიდან.

საინფორმაციო/საკომუნიკაციო კამპანიის მომსახურება მოიცავს შემდეგ კომპონენტებს:
* კრეატივი:
– კრეატიული კონცეფცია

* აღსრულება:
– ქეის ისტორიები | ფოტოგადაღება
– ეპოქები | ფოტოგადაღება
– რესპონდენტები | ვიდეოგადაღება
– მთავარი ვიდეო

* სარეკლამო:
– ქეის ისტორიები | ფოტო პოსტები
– ეპოქები | ფოტო პოსტები
– რესპონდენტები | ვიდეო პოსტები
– მთავარი ვიდეო

* პიარ გაშლა:
– სტატიები

გადაბეჭდვის წესი


ასევე: