რეკლამა,სიახლეები

გიორგი ბახტურიძე: „ევროპაბეთი“ ცდილობს დადებითი იმიჯი შეიქმნას

10.12.2019 • 2084
გიორგი ბახტურიძე: „ევროპაბეთი“ ცდილობს დადებითი იმიჯი შეიქმნას

ჯანმრთელობის ხელშეწყობის სპეციალისტი გიორგი ბახტურიძე მიიჩნევს, რომ კონკრეტული კომპანიების მიერ დაწესებული თვითრეგულაცია შედეგს არ მოიტანს, თუკი სახელმწიფო არ დააწესებს რეგულაციებს.

„ასეთი ფრაგმენტული მიდგომები შედეგს ვერ გამოიღებს. ჩვენთვის მთავარია, რომ სახელმწიფომ რაც შეიძლება მალე შეასრულოს კონკრეტული მოთხოვნები, რადგან ბოლო 3 თვის განმავლობაში 23 ახალგაზრდა დავკარგეთ“, აცხადებს გიორგი ბახტურიძე.

„გარდა ამისა, აზარტული თამაშების ბიზნესის რეგულირება სახელმწიფოს საქმეა და არა კომპანიების. სახელმწიფოს ვალდებულებაა შექმნას ქვეყანაში ჯანმრთელობისთვის უვნებელი გარემო და სათამაშო ბიზნესის რეგულირება ამ პროცესის ნაწილია“,- განაცხადა გიორგი ბახტურიძემ.

ცნობისთვის, კომპანია „ევროპაბეთი“ ახალ სოციალურ კამპანიას იწყებს. ეს არის – „პასუხისმგებლიანი თამაში“, რომლის ფარგლებში კომპანია მთლიანად უარს ამბობს გარე რეკლამაზე. უკვე ჩამოხსნეს კომპანიის სარეკლამო ბილბორდები, ასევე ზღუდავს სატელევიზიო და რადიორეკლამას, ხოლო ინტერნეტრეკლამის შემთხვევაში მაქსიმალურად ეცდება ასაკობრივ შეზღუდვას.

მთავარი ფოტო: რადიო თავისუფლების

გადაბეჭდვის წესი


ასევე: