სიახლეები

ბათუმის მერია სარეკლამო ფესტივალისთვის 400 ათასი ლარის დახარჯვას ითხოვს

01.09.2015 • 1537
ბათუმის მერია სარეკლამო ფესტივალისთვის 400 ათასი ლარის დახარჯვას ითხოვს

 

რა ეფექტი ექნება ამ ფესტივალს ან ვინ ჩამოდის – ეს მაინც გვითხარით? იკითხეს სხდომაზე თავისუფალი დემოკრატების წევრებმა. მომხსენებელმა მათ უთხრა, რომ ნამდვილად ვერ ჩამოთვლის იმ 25 კაცის სახელსა და გვარს, რომლებიც ფესტივალის ფარგლებში ბათუმში ჩამოდიან და რომლებიც მასტრეკლასებს ჩაატარებენ.

 

ამის მიუხედავად მომხსენებლმა, ამ შემთხვევაში  კულტურის დარგში ბათუმის მერის მოადგილემ, ალეკო მითაიშვილმა, მომავალი ფესტივალის ჟიურის წევრები, რომლებსაც ბათუმში სექტემბრის ბოლოს ელოდებიან, დაახასიათა როგორც – „რეკლამაში მსოფილო მასშტაბის კიტები“. 

 

სწორედ ამ რეკლამის 25 სპეციალისტს და კიდევ 300 სხვა დაინტერესებულ პირს უმასპინძლებს ბათუმი  სექტემბრის ბოლოს სარეკლამო ფესტივალზე.

 

საკრებულოს წევრმა კობა ჩხაიძემ, ფესტივალთან დაკავშირებული ხერჯები გაახმოვანა. 

 

ხარჯები დაახლოებით ასე გამოიყურება:

სარეკლამო-საბეჭდი მასალების შემუშავება – 25 000 ლარი;

ფესტივალის პრიზები – 6 500 ლარი.

ფესტივალის ჟიურის საჩუქრების იდეების შემუშავება-შესყიდვა – 9 280 ლარი.

იურის წევრების ჩამოსვლა-გამგზავრება – 80 ათასი.

ჟიურის წევრების სასტუმროში განთავსება – 94 200 ლარი.

ჟიურის წევრების კვება – 24 300 ლარი.

ფოტო და ვიდეო გადაღების ორგანიზება – 6 400 ლარი.

ფესტივალის კონფერენციების, სემინარების ჩატარება – 12 000 ლარი.

ფესტივალის კულტურული საღამოს პროგრამები – 29 120 ლარი.

საღამოს ყველა  პროგრამის მენიუ – 55 000 ლარი.

მუსიკალური მხრდაჭერა – 58 000 ლარი.

 

კობა ჩხეიძის გათვლებით, „ჯამში ჭამა-სმაში 150 ათას ლარი გადის“.

 

ალეკო მითაიშვილმა დეპუტატებს განუმარტა, რომ დოკუმენტში შეცდომაა დაშევებული და 94 ათასი ლარი იხარჯება არ მხოლოდ ჟიურის წევრების სასტუმროში განთავსებაზე, არამედ ეს არის ფესტივალის ყველა მონაწილის სასტუმროს ხარჯები. დეპუტატები ამ განმარტების მიღების შემდეგ იმაზე დაეჭვდნენ, რამდენად იყო შესაძელბელი 90 ათას ლარად 325 ადამიანის განთავსება სასტუმროებში. ალეკო მითაიშვილმა ამ რეპლიკაზე განმარტა, რომ ისინი ფესტივალის მხოლოდ თანადამფინანსებლები არიან, ანუ „ფესტივალისთვის ჯამში არა 400 ათასი, არამედ 700 ათასი ლარი  იხარჯება“.

 

ალეკო მითაიშვილს საკრებულოს წევრები ეკითხებიან თუ რა ეფექტი ექნება ამ ფესტივალს ბათუმისთვის, რაზეც მერის მოადგილე კულტურის დარგში  პასუხობს, რომ „ახლა მსოფლიო მასშტაბის ვეშაპები ჩამოდიან, რომლებიც ჩვენს ქალაქს გაუწვენ პრომოუშენს. და ეს ყველაფერი მოიტანს თავის ეფექტს“.

 

ბათუმის საკრებულო, სავარაუდოდ, დღესვე დაუჭერს მხარს მერიის ინიციატივას – სარეკლამო ფესტივალის მოსაწყობად 400 ათასი ლარის დახარჯვის უფლების მიღებაზე. როგორც საკრებულოს ერთ-ერთმა წევრმა თქვა, “ამ მხრივ ყველაფერი რიგზეა, მაგრამ ერთი უხერხულობა მაინც არსებობს – 27 სექტემბერი სოხუმის დაცემის დღეა”.

გადაბეჭდვის წესი


ასევე: