Batumelebi | სარეკლამო სტატიებში დახარჯული ფული და შედეგები სარეკლამო სტატიებში დახარჯული ფული და შედეგები – Batumelebi
RU | GE  

სარეკლამო სტატიებში დახარჯული ფული და შედეგები

 

ყოველწლიურად აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტი უცხოეთში ბათუმის, როგორც კურორტის რეკლამირებისთვის, ორ მილიონზე მეტ ლარს ხარჯავს. ფესტივალებისა და სხვადასხვა საერთაშორისო კონფერენციაში მონაწილეობის გარდა უცხოურ ბეჭდურ ჟურნალებსა და პოპულარულ ტურისტულ საიტებზე გამოქვეყნებული ილუსტრირებული სარეკლამო სტატიები ბათუმზე აჭარის ტურიზმის დეპატამენტის ერთ-ერთი სარეკლამო მიმართულებაა. 

 

Sdare dni vbaTumi ანუ „ოთხი დღე ბათუმში“- ამ სათაურით სტატია პოლონეთის ქალაქ კატოვიცეს აეროპორტის ჟურნალ Sdare dni vbaTumi -ის გასული წლის შემოდგომის ნომერში გამოქვეყნდა. სტატია სარეკლამოა და მკითხველს ქალაქში დასვენების უპირატესობებზე მოუთხრობს. სტატიაში აღწერილია ადგილები, რომლებიც აუცილებლად უნდა მოინახულოს რეგიონში ჩამოსულმა ტურისტმა. სტატია პოლონურ და ინგლისურ ენებზეა დაწერილი. ავტორი, აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტის სარეკლამო კამპანიის კოორდინატორი მიშელ ჟანოვსკია.

 

დეპარტამენტის მარკეტინგის სამსახურის სპეციალისტის სოფო გუჯაბიძის ინფორმაციით, სტატიის მიზანი რეგიონის პოპულარიზაციაა. ამის მიღწევას კი ავტორი პოლონელებისთვის რჩევების მიცემით ცდილობს. ის ურჩევს მათ, თუ როგორ გახადონ ვიზიტი აჭარაში კიდევ უფრო საინტერესო. ჟურნალი SILESIA-AIRPORT – ი კატოვიცეს საერთაშორისო აეროპორტში ვრცელდება. კატოვიცე ევროპის მასშტაბით ერთ-ერთი ყველაზე დიდი აეროპორტია და ყოველწლიურად 2,5 მილიონზე მეტ მგზავრს ემსახურება. კატოვიცეს აეროპორტიდანვე შესაძლებელია ავიაკომპანია „Wizz Air“-ის საშუალებით პირდაპირი ფრენით საქართველოში გამგზავრება. ტურიზმის დეპარტამენტის ინფორმაციით, აჭარაში ჩამოსასვლელად ბევრი ევროპელი ტურისტი ამ რეისით სარგებლობს.

 

სოფო გუჯაბიძის ინფორმაციით, დეპარტამენტის მიერ გასულ წელს დაწყებული პიარკამპანია პოლონეთში ამ დრომდე გრძელდება. ბოლო პერიოდში პოლონეთის ბეჭდურ პრესაში ბათუმის შესახებ სტატიები გამოაქვეყნეს ავტორებმა, რომლებიც გასულ წელს დეპარტამენტის მიერ საინფორმაციო ტურის ფარგლებში იყვნენ ბათუმში მოწვეულები.

 

დეპარტამენტის კვლევით, 2013 წელს პოლონურ ჟურნალ-გაზეთებსა და ინტერნეტპორტალებზე დაბეჭდილი სტატიების წვდომამ 560 000 შეადგინა. გასულ წელს სარეკლამო კამპანია ხორციელდებოდა ასევე პოლონეთის ტელევიზიებითა და გარე სარეკლამო ბილბორდების საშუალებით. სარეკლამო კამპანია ჩატარდა კატოვიცეს აეროპორტში, პოლონეთის კურორტებზე კინოფესტივალის „Orange kino letnie“-ის ფარგლებში. ამ პროექტის წვდომამ 4, 984. 058 შეადგინა.

 

2014 წელს დეპარტამენტი სარეკლამო ღონისძიებების დამატებას გეგმავს, მალე დეპარტამენტის ვებგვერდი პოლონურ ენაზეც იქნება ხელმისაწვდომი.
სოფო გუჯაბიძის ინფორმაციით, დეპარტამენტის დაკვეთით სარეკლამო სტატიები პოლონეთის გარდა თურქეთის, უკრაინის, რუსეთის, სომხეთისა და ბელორუსიის ქვეყნების ტურისტულ ჟურნალებში იბეჭდება. ამ ქვეყნების სარეკლამო კომპანიების წვდომა 32 607 950-ს, პრესტურების შედეგად გამოქვეყნებულ სტატიებზე წვდომა კი 20 996 800-ს შეადგენს.

 

დეპარტამენტის სტატისტიკის მიხედვით, გასულ წელს აჭარას 309.617 ტურისტი სტუმრობდა. აქედან სასტუმროს მომსახურებით გასულ წელს თურქეთიდან, ირანიდან, სომხეთიდან, პოლონეთიდან და ისრაელიდან 10.955-მა ტურისტმა ისარგებლა.

 

 

ნეტგაზეთის მასალების სხვა გამოცემებში გადაბეჭდვის წესი
ცაგო კახაბერიძე