გზების დეპარტამენტი „facebook“-ში რეკლამისთვის 1 200 აშშ დოლარს დახარჯავს

სოციალურ ქსელ „facebook“-ზე განთავსებული საქართველოს საავტომობილო გზების დეპარტამენტის ოფიციალური გვერდის პოპულარიზაციის მიზნით, დეპარტამენტი სარეკლამო მომსახურების შესყიდვას გეგმავს, რისთვისაც, შესყიდვების პორტალის მიხედვით, 1 200 აშშ დოლარი აქვს გათვალისწინებული. სარეკლამო მომსახურება 2019 წლის 31 დეკემბრამდე პერიოდს მოიცავს. „საავტომობილო გზების დეპარტამენტთან დაკავშირებული ინფორმაციის ხელმისაწვდომობის უზრუნველსაყოფად და დეპარტამენტის საქმიანობის შესახებ ინფორმაციის გავრცელების მიზნით, მიზანშეწონილია დეპარტამენტის საქმიანობის რეკლამირება სოციალურ ქსელ … Continue reading გზების დეპარტამენტი „facebook“-ში რეკლამისთვის 1 200 აშშ დოლარს დახარჯავს