სიახლეები

ბათუმის ლოგოს საზოგადოება შეარჩევს

25.07.2014 • 1442
ბათუმის ლოგოს საზოგადოება შეარჩევს

„ეისითი“, ბათუმის მერიის მიერ 2014 წლის შვიდ მაისს, ბათუმის ბრენდკონცეფციაზე გამოცხადებულ ტენდერში გამარჯვებული კომპანიაა, რომელმაც სამუშაობი 32 ათას ლარად შეასრულა. ტენდერის პირობით ბრენდკონცეფციის შექმნის მიზნით კოპანიას დაევალა ეკონომიკური ბაზრის კვლევა.

პრეზენტაციას ბათუმის მერიისა და არასამთავრობო სექტორის წარმომადგენლები ესწრებოდნენ. სამოქალაქო საზოგადოების ინსტიტუტის წარმომადგენელი ნათია აფხაზავა თვლის, რომ ბათუმის ბრენდკონცეფციის შექმნაში გაუთვალისწინებელია ადგილობრივი მოსახლეობა და ამბობს, რომ პროექტს დახვეწა სჭირდება.

ბათუმის მერიის საერთაშორისო ურთიერთობების განყოფილების უფროსის სოფო მეგრელაძის თქმით, შექმნილია 11 კაციანი კომისია, რომელშიც შედიან წარმომადგენლები ბათუმის მერიიდან, საკრებულოდან, აჭარის მთავრობიდან, არასამთავრობო ორგანიზაციებიდან. კომისია ტენდერით გათვალისწინებული პირობების შესრულებას გაუწევს მონიტორინგს.

 

გამარჯვებული ლოგოტიპის გამოსავლენად ბათუმის მერიის ოფიციალურ ვებ-გვერდზე ამოქმედდება ელექტრონული ხმის მიცემის სისტემა, სადაც საზოგადოება საკუთარი გემოვნების მიხედვით შეარჩევს სასურველ ლოგოს.


გადაბეჭდვის წესი