Driving

რომელ ავტომანქანას ანიჭებენ უპირატესობას ქალები და კაცები საქართველოში

შსს-ს საინფორმაციო-ანალიტიკური დეპარტამენტის საინფორმაციო ცენტრმა საქართველოში რეგისტრირებული, ასევე, იმპორტირებული და რეექსპორტირებული ავტოსატრანსპორტო საშუალებების შესახებ კვლევა ჩაატარა. კვლევის თანახმად, 2016 წლის მონაცემებით, საქართველოში  კაცების უმრავლესობა, 20% , უპირატესობას Mercedes-Benz-ის მარკას ანიჭებს, ხოლო ქალების უმრავლესობა, 22,4% , _  TOYOTA-ს მარკას.

2016 წლის 7 ფავორიტი მოდელი მსუბუქ ავტომანქანებში გენდერული განაწილების გათვალისწინებით ასე გამოიყურება:

ქალების არჩევანი: NISSAN TIIDA, HONDA FIT, TOYOTA PRIUS, TOYOTA VITZ, NISSAN NOTE, MERCEDES-BENZ C  MERCEDES-BENZ E

კაცების არჩევანი: MERCEDES-BENZ E, OPEL ASTRA, MERCEDES-BENZ C, HONDA FIT, NISSAN TIIDA, TOYOTA PRIUS, SUBARU FORESTER

კვლევის თანახმად, საქართველოში ავტოპარკი ყოველწლიურად იზრდება. 2016 წელს ზრდის მაჩვენებელმა 8% შეადგინა, ხოლო 2014 წელთან შედარებით, ქვეყანაში ავტომობილების რაოდენობა 16,8%-ით გაიზარდა.

 

 

 

ავტორი
ნანა კვაჭაძე, ჟურნალისტი ტელ: [0422] 27 45 12 ელფოსტა: kvachadze.n@gmail.com