შსს-ს საინფორმაციო-ანალიტიკური დეპარტამენტის საინფორმაციო ცენტრმა საქართველოში რეგისტრირებული, ასევე, იმპორტირებული და რეექსპორტირებული ავტოსატრანსპორტო საშუალებების შესახებ კვლევა ჩაატარა. კვლევის თანახმად, 2016 წლის მონაცემებით, საქართველოში კაცების უმრავლესობა, 20% , უპირატესობას Mercedes-Benz-ის მარკას ანიჭებს, ხოლო ქალების უმრავლესობა, 22,4% , – TOYOTA-ს მარკას.
2016 წლის 7 ფავორიტი მოდელი მსუბუქ ავტომანქანებში გენდერული განაწილების გათვალისწინებით ასე გამოიყურება:
ქალების არჩევანი: NISSAN TIIDA, HONDA FIT, TOYOTA PRIUS, TOYOTA VITZ, NISSAN NOTE, MERCEDES-BENZ C MERCEDES-BENZ E
კაცების არჩევანი: MERCEDES-BENZ E, OPEL ASTRA, MERCEDES-BENZ C, HONDA FIT, NISSAN TIIDA, TOYOTA PRIUS, SUBARU FORESTER
კვლევის თანახმად, საქართველოში ავტოპარკი ყოველწლიურად იზრდება. 2016 წელს ზრდის მაჩვენებელმა 8% შეადგინა, ხოლო 2014 წელთან შედარებით, ქვეყანაში ავტომობილების რაოდენობა 16,8%-ით გაიზარდა.