მთავარი,სიახლეები

„ბათუმის წყალი“ აბონენტების მონაცემთა ბაზის კარდაკარის პრინციპით განახლებას იწყებს

21.11.2016 • 2815
„ბათუმის წყალი“ აბონენტების მონაცემთა ბაზის კარდაკარის პრინციპით განახლებას იწყებს

22 ნოემბრიდან, ბათუმის მერია და შპს „ბათუმის წყალი“ აბონენტების მონაცემთა ბაზის განახლებას იწყებენ.  მერიისა და კომპანიის მიერ გავრცელებულ განცხადებაში აღნიშნულია, რომ მონაცემებს, კარდაკარის პრინციპით, შპს „ბათუმის წყლის“ ანგარიშსწორების ოფიცრები შეაგროვებენ.

„საქართველოს ენერგეტიკისა და წყალმომარაგების მარეგულირებელი ეროვნული კომისიის (სემეკი) 2016 წლის 26 აგვისტოს მიღებული N17 დადგენილების თანახმად, კომპანია ვალდებულია, ფლობდეს აბონენტების საკონტაქტო ინფორმაციას. აბონენტი კი ვალდებულია, მიაწოდოს ინფორმაცია წყალმომარაგების ლიცენზიატს.

სემეკის მიერ სასმელი წყლის მიწოდებისა და მოხმარების წესებში შეტანილი ცვლილებების თანახმად, შპს „ბათუმის წყალმა“ მომხარებელს დავალიანების, წყლის შეზღუდვისა, თუ სარეაბილიტაციო სამუშაოების შესახებ დროულად უნდა აცნობოს SMS შეტყობინების სახით.

კარდაკარ აქციის პერიოდში, შპს „ბათუმის წყლის“ ანგარიშსწორების ოფიცრები კომპანიის მომსახურებით მოსარგებლე თითოეულ ოჯახს ეწვევიან, რათა მიიღონ საკონტაქტო ინფორმაციის ფორმის შევსებად საჭირო მონაცემები.

საკონტაქტო ინფორმაციის ფორმის შევსების შემდეგ აბონენტი ხელმოწერით ადასტურებს მიწოდებული ინფორმაციის სიზუსტეს. სურვილის შემთხვევაში, აბონენტს შეუძლია ხელი მოაწეროს საკონტაქტო ინფორმაციის ფორმის კიდევ ერთ პუნქტს, რომ ინფორმაციას სასმელი წყლის დავალიანების შესახებ მიიღებს მხოლოდ მობილური ან/და ელექტრონული ფოსტის მეშვეობით.

გადახდის ქვითრის SMS შეტყობინებით სრულად ჩანაცვლება ეტაპობრივად მოხდება. საკონტაქტო ინფორმაციის ფორმის ნახვა და გამოგზავნა შესაძლებელია შპს ,,ბათუმის წყლის“ ვებგვერდის WWW.BATS.GE მეშვეობითაც.

იდენტიფიცირების მიზნით, ანგარიშსწორების ოფიცრები აღჭურვილნი იქნებიან შპს „ბათუმის წყლის“ ბეჭდით დამოწმებული სპეციალური ბეჯით, რომელზეც წარმომადგენლის სახელი და გვარი იქნება დატანილი“. – აღნიშნულია გავრცელებულ განცხადებაში.

გადაბეჭდვის წესი


ასევე: