5 ქართული კერძი, რომლებიც ინსტაგრამზე ყველაზე ხშირად დაპოსტეს

ხაჭაპური – 17.9 %, ხინკალი – 15. 74 %, ჩურჩხელა – 8.11 %, აჭარული ხაჭაპური – 2.59 %, მწვადი – 2.95 % – ასე გამოიყურება ინსტაგრამზე გამოქვეყნებული ქართული კერძების პირველი ხუთეული. მონაცემები ტურისტების მიერ ინსტაგრამზე დაპოსტილი ფოტოებიდან ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ შეაგროვა.

Emotions are Georgia – საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მიერ დაგეგმილი კამპანიაა.

კამპანიის ფარგლებში საქართველოში ჩამოსული  7 მილიონზე მეტი ტურისტის მიერ ინსტაგრამსა და ფეისბუქზე გამოქვეყნებული პოსტი შეგროვდა.  შემდეგ ეს პოსტები ხელოვნური ინტელექტის საშუალებით დაახარისხეს, გააანალიზეს და გამოაქვეყნეს. შედეგად შეიქმნა საქართველოს პირველი ციფრული გზამკვლევი, რომელიც ხელოვნური ინტელექტის კომპლექსური ხელსაწყოებით შერჩეულ, ადამიანურ ემოციებს ეფუძნება.

„ყველაფერი, რაც ჩვენს ქვეყანაზე უცხოელებმა უნდა იცოდნენ, მოყოლილია სოციალურ მედიაში გაზიარებული რეალური ისტორიებით, რომლებიც მოგზაურებმა თავად გამოსცადეს და აღმოაჩინეს – ცნობილი ქართული სტუმართმოყვარეობა, უძველესი კულტურა, უნიკალური ადგილები, მრავალფეროვანი სამზარეულო და სხვა,” – ნათქვამია კამპანიის ოფიციალურ ვებგვერდზე.

გარდა კერძებისა, მონაცემები შეგროვდა ტურისტების საყვარელი ღვინოებისა და ადგილების შესახებ.

საფერავი – 40. 13 %, ქვევრის ღვინო – 22.42 %,  ქინძმარაული – 21. 30%, ხვანჭკარა 8.30 % და რქაწითელი – 4,26 % – ასეთია ღვინოების რეიტინგი, რომლებიც ტურისტებს ყველაზე მეტად მოეწონათ და ამის შესახებ საჯაროდ დაპოსტეს სოციალურ ქსელში.

ინფოგრაფიკა: საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია

 

ტურისტები ყველაზე ხშირად თბილისში მშვიდობის ხიდზე ჩექინდებიან, შემდეგ მოდის რეზო გაბრიაძის მარიონეტების თეატრი, ჭრელი აბანო, საქართველოს ბანკის სათავო ოფისის შენობა და თბილისის ოპერის თეატრი.

ინფოგრაფიკა: საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია

რაც შეეხება რეგიონებს, ყველაზე პოპულარული ზამთრის სეზონზე გუდაურია, წელიწადის დანარჩენ დროს კი, თბილისი და ბათუმი მონაცვლეობით ინაწილებენ პირველ-მეორე ადგილს.

 

ნეტგაზეთის მასალების სხვა გამოცემებში გადაბეჭდვის წესი


ავტორი