სიახლეები

Storytelling-ი ბრენდის კომუნიკაციაში -AdBlackSea-ის სემინარული პროგრამა

21.09.2015 • 1537
Storytelling-ი ბრენდის კომუნიკაციაში -AdBlackSea-ის სემინარული პროგრამა

 

ლეონიდ ფეიგინი ბრენდინგისა და მარკეტინგის სფეროში უკვე 24 წელი მუშაობს.  არის რუსეთის რეკლამის აკადემიის წევრი, რუსეთის არტდირექტორების კლუბის (ADCR)  პრეზიდიუმის წევრი, British Higher School of Art&Design-ში სალექციო კურსის ავტორი და Wordshop Academy of Communications-ის კრეატიული ფაკულტეტის კურატორი.

 

რეკლამის საერთაშორისო ფესტივალი AdBlackSea ტარდება ბათუმში 2015 წლის 24-27 სექტემბერს საქართველოს მთავრობისა და ბათუმის მერიის მხარდაჭერით.

 

რეკლამის საერთაშორისო ფესტივალ AdBlackSea -ს მედიამხარდამჭერები არიან: Marketer.ge, რადიო ჰოლდინგი ფორტუნა, Palitra tv, რადიო პალიტრა, Georgian Journal, CBW.ge, ABW.ge, ipress.ge, ibusiness.ge, Myvideo.ge, Flit Media – ჟურნალები EGO და EGO Men, მულტიმედია-ციფრული პლატფორმა ,,სტარვიზია”, რადიო პოზიტივი, რადიო იმედი, ტელეკომპანია მაესტრო, საინფორმაციო სააგენტო Editori, Leavingstone, აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტი.


რეკლამის საერთაშორისო ფესტივალ AdBlackSea -ს მხარდამჭერები არიან: „თელიანი ველი“, „ბორჯომი“, „კოკა-კოლა“, „თიბისი ბანკი“.


სასემინარო პროგრამის სხვა მონაწილეებს, ისევე როგორც ფესტივალის განახლებად პროგრამას, შეგიძლიათ გაეცნოთ ფესტივალის ვებგვერდზე:www.adblacksea.com


ფესტივალზე დასწრების მსურველებს, ვინც ვერ მოასწრო საიტზე დარეგისტრირება, ფესტივალის დღეებში (24-27 სექტემბერი)  შესაძლებელი იქნება ადგილზე რეგისტრაცია. დამატებითი კითხვებისათვის მიმართეთ: project@vrk.org.ua

 

 

გადაბეჭდვის წესი